PracaGrupypl.praca.dyskusje › OPERATORKA SPRZĘTU CZYSZCZĄCEGO ;)))

  • 1. Data: 2005-08-24 20:40:10
    Temat: OPERATORKA SPRZĘTU CZYSZCZĄCEGO ;)))
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    A propos nowych zawodów ;))

    http://www.epuls.praca.gov.pl/index.php?apl=gl&p=prz
    egladaj&row_id=140

    Cytat:
    "Nazwa zawodu: Sprzątaczka
    Opis stanowiska: OPERATORKA SPRZĘTU CZYSZCZĄCEGO"

    A tak w ogóle, to dyskryminacja płci, nieprawdaż? ;)))

    --
    Koziorozec

  • 2. Data: 2005-08-24 21:11:03
    Temat: Re: OPERATORKA SPRZĘTU CZYSZCZĄCEGO ;)))
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Koziorozec wrote:

> [...]
    > "Nazwa zawodu: Sprzątaczka
    > Opis stanowiska: OPERATORKA SPRZĘTU CZYSZCZĄCEGO"
    >
    > A tak w ogóle, to dyskryminacja płci, nieprawdaż? ;)))

    a jaka nazwa nie bylaby dla Ciebie dyskryminacja plci??

    adas;

  • 3. Data: 2005-08-24 22:09:16
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > a jaka nazwa nie bylaby dla Ciebie dyskryminacja plci??

    Odp.: OPERATOR/OPERATORKA... ;)))

    --
    Koziorozec

  • 4. Data: 2005-08-25 12:25:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 24 Aug 2005 22:40:10 +0200, "Koziorozec"
    <k...@g...pl> wrote:

    >http://www.epuls.praca.gov.pl/index.php?apl=gl&p=pr
    zegladaj&row_id=140

    >Cytat:
    >"Nazwa zawodu: Sprzątaczka
    >Opis stanowiska: OPERATORKA SPRZĘTU CZYSZCZĄCEGO"
    ja widze:
    Nazwa zawodu: Spedytor [zawód szkolny: Technik spedytor]
    Opis stanowiska: Spedytor [zawód szkolny: Technik spedytor]

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 5. Data: 2005-08-25 12:42:11
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Koziorozec" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Odp.: OPERATOR/OPERATORKA... ;)))

    To jeszcze nic. Mój znajomy pracuje jako konsutantka Avonu.

    pozdr.
    m.

  • 6. Data: 2005-08-25 12:45:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 25 Aug 2005 14:42:11 +0200, "Maciek Sobczyk"
    <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> wrote:

    >To jeszcze nic. Mój znajomy pracuje jako konsutantka Avonu.
    Ja bylem koordynatorką :p

    WAM

  • 7. Data: 2005-08-25 12:48:30
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > ja widze:
    > Nazwa zawodu: Spedytor [zawód szkolny: Technik spedytor]
    > Opis stanowiska: Spedytor [zawód szkolny: Technik spedytor]

    A bo już zdążyli dodać nowe ogłoszenia i się poprzesuwało ;)))]
    A jest tak:

    "Sprzątaczka OPERATORKA SPRZĘTU CZYSZCZĄCEGO
    zachodniopomorskie Szczecin PUP
    w Szczecinie
    2005.08.17"

    I ma teraz link (godz. 14:50 ;)) ):
    http://www.epuls.praca.gov.pl/index.php?apl=gl&p=prz
    egladaj&row_id=24

    Za chwilę link może być nieaktualny, to sobie można wyszukać po haśle! ;)

    --
    Koziorozec

  • 8. Data: 2005-08-25 19:40:17
    Od: "LadyRoot" <L...@c...one.pl>

    > "Nazwa zawodu: Sprzątaczka
    > Opis stanowiska: OPERATORKA SPRZĘTU CZYSZCZĄCEGO"

    Ja ostatnio słyszałam "konserwator powierzchni płaskich"...

    pozdrawiam

    --
    LadyRoot
    --------------

  • 9. Data: 2005-08-25 19:54:57
    Od: "darek" <p...@p...onet.pl>

    > Cytat:
    > "Nazwa zawodu: Sprzątaczka
    > Opis stanowiska: OPERATORKA SPRZĘTU CZYSZCZĄCEGO"
    > A tak w ogóle, to dyskryminacja płci, nieprawdaż? ;)))

    Cieć --> konserwator powierzchni płaskich

    darek

  • 10. Data: 2005-08-25 22:05:57
    Od: "KALMAR" <y...@i...pl>

    Panikujecie. Ja byłem w 1985 roku telegrafistką. (wg umowy o pracę).....