PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem z prawnikiem z urzędu

  • 1. Data: 2005-08-24 12:17:32
    Temat: Problem z prawnikiem z urzędu
    Od: "baba" <b...@v...pl>

    Jestem byłym pracownikiem.
    W trakcie długotrwałego procesu w Sądzie Pracy, przyznano mi pełnomocnika z
    urzędu. (pracodawca często się nie stawiał, zmieniały się sedziny itp)

    Jednak prawnik, mimo, że akta sprawy są bardzo grube, a kolejne posiedzenie za
    kilka dni , wcale nie zamierza się wziąść za robotę i przeczytać akt.
    Wogóle nic nie robi.

    NIe chcę przegrać sprawy, bo mimo, że wydaje się prosta, prawnik na pewno
    przegać potrafi.

    Co robić ?

  • 2. Data: 2005-08-25 09:47:53
    Temat: Re: Problem z prawnikiem z urzędu
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > NIe chcę przegrać sprawy, bo mimo, że wydaje się prosta, prawnik na pewno
    > przegać potrafi.
    >
    > Co robić ?

    O moralności prawników krążą stada dowcipów.
    Prawnik z urzędu dostaje swoje wynagrodzenie, jednak myśli,
    że człowiek któremu ma pomóc nie wie o tym i spodziewa się drugiej wypłaty.
    NIe radzę jednak smarować.
    Jeśli sprawa trwa długo, to i tak znasz już trochę prawo pracy. Może ci to
    wystarczy.
    A prawnik? Dobrze jeśli będzie wiedział w której ksiązce szukać.
    Do pracy go nie zmusisz.

    Co można zrobić?
    Zabezpieczyć się przed celowym przegraniem sprawy przez prawnika.
    Napisz mu na piśmie, np. za potwierdzeniem odbioru, że nie może podejmować
    żadnych działań bez konsultacji z tobą.

    stokrotka

  • 3. Data: 2005-08-25 19:45:35
    Od: "baba" <b...@v...pl>

    A coś mniej drastycznego?
    Bo jak się poczuje urażony , to już na pewno, według twojej punurej filozofii,
    będzie chciał przegrać.