PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o okres wypowiedzenia umowy o prace na czas nieokreslony

  • 1. Data: 2002-09-10 10:35:10
    Temat: Pytanie o okres wypowiedzenia umowy o prace na czas nieokreslony
    Od: DysoN <d...@i...pl>

    Sytuacja:

    Umowa o prace na czas nieokreslony, z koncem pazdziernika mija rowno rok
    pracy w tej firmie.

    Kodeks pracy mowi ze jesli jest sie zatrudnioneym mniej niz rok a wiecej
    niz 6 mcy to okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiac, po roku sa to 3
    miesiace. Gdyby mi teraz wreczono wypowiedzenie to jaki okres
    wypowiedzenia mnie bedzie obowiazaywal? W sumie faktycznie chodzi o
    koniec przyszlego miesiaca, a wiec pazdziernika. Czy okres wypowiedzenia
    wlicza sie jeszcze do mojego okresu pracy pod takim wzlgedem ze bedzie
    mnie obowiazywaly 3 miesieczny okres wypowiedzenia czy liczy sie jakby
    data jego wreczenia i jesli nastapi to przed koncem pazdziernika to
    bedze to 1 miesiac ?

    --
    DysoN mailto:d...@i...pl

  • 2. Data: 2002-09-10 10:58:04
    Od: a...@a...net

    DysoN <d...@i...pl> wrote:
> [...]

    > mnie obowiazywaly 3 miesieczny okres wypowiedzenia czy liczy sie jakby
    > data jego wreczenia i jesli nastapi to przed koncem pazdziernika to

    okres wypowiedzenia:
    od 6 miesiecy do 3 lat jest to 1 miesiac
    powyzej 3 lat 3 miesiace.

    a w reszcie sie nie orjetuje, ale prawdopodobnie sie wlicza bo nadal
    pracujesz w firmie przeciez.

    anka

  • 3. Data: 2002-09-10 12:06:03
    Od: DysoN <d...@i...pl>

    a...@a...net wrote:

    > a w reszcie sie nie orjetuje, ale prawdopodobnie sie wlicza bo nadal
    > pracujesz w firmie przeciez.

    Dziekuje za odpowiedz.

    --
    DysoN mailto:d...@i...pl

  • 4. Data: 2002-09-10 12:58:21
    Od: "=>Janek<=" <f...@i...pl>

    <a...@a...net> wrote in message news:alkj7s$3cn$1@foka.acn.pl...
    > okres wypowiedzenia:
    > od 6 miesiecy do 3 lat jest to 1 miesiac
    > powyzej 3 lat 3 miesiace.

    Dokładnie
    > a w reszcie sie nie orjetuje, ale prawdopodobnie sie wlicza bo nadal
    > pracujesz w firmie przeciez.
    >
    > anka

    Wlicza się.

  • 5. Data: 2002-09-10 21:39:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    DysoN <d...@i...pl> wrote:
> [...]
    > mnie obowiazywaly 3 miesieczny okres wypowiedzenia czy liczy sie jakby
    > data jego wreczenia i jesli nastapi to przed koncem pazdziernika to

    Będzie jeden miesiąc.

    --