PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wczasy pod gruszą

  • 1. Data: 2002-09-10 12:19:20
    Temat: Wczasy pod gruszą
    Od: "Sławek Żochowski" <w...@w...pl>

    Witam wszystkich bardzo serdecznie.
    Jestem nowy na tej grupie i przyznam się szczerze że zajrzałem tutaj tylko
    po pomoc. Czy zna ktoś z szanownych grupowiczów link do jakiejś strony na
    której mógłbym się dowiedzieć na jakich zasadach są przyznawane wczasy pod
    gruszą. Szukałem tego w sieci ale bez skutku, stąd prośba do Państwa.
    Dziękuję za pomoc i pozdrawiam

    --
    Sławomir Żochowski
    s...@w...pl

  • 2. Data: 2002-09-10 12:50:32
    Temat: Re: Wczasy pod gruszą
    Od: "c_apitan" <c...@w...pl>

    Użytkownik Sławek Żochowski <w...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:alko0s$5m7$...@n...onet.pl...
> [...]
    > której mógłbym się dowiedzieć na jakich zasadach są przyznawane wczasy pod
    > gruszą. Szukałem tego w sieci ale bez skutku, stąd prośba do Państwa.

    Witam !
    www.gazetaprawna.pl

    W jednym z ostatnich numerow byl szczegolowy opis.

    --
    P O Z D R A W I A M

    c...@w...pl
    c...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-09-10 15:36:51
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > której mógłbym się dowiedzieć na jakich zasadach są przyznawane wczasy pod
    > gruszą. Szukałem tego w sieci ale bez skutku, stąd prośba do Państwa.

    Gruszka to podstawa. Najlepiej taka soczysta :) mniam

    Jacek