PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o kurs C w Wawie › Re: Pytanie o kurs C w Wawie
    From: "Artur" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o kurs C w Wawie
    Date: Thu, 24 Jan 2002 11:31:42 +0100

    Użytkownik "Limfo" napisał:

    > Znam bol, najlepszym nauczycielem jest jakis projekt i biegly w C
    > kolega co podpowie. Reszta to polsrodki.

    Problem w tym, ze koledzy "C fachowcy" so tak napuszeni znajomoscia
    programowania, ze im sie nie chce lamera uczyc :(
    Mam qmpla, ale w Czechach, ktory mi co jakis czas pomaga, ale wymiany maili
    na dreczace mnie pytania sa cokolwiek uciazliwe. Poza tym, problem jezykowy,
    jak naprzyklad powiedziec mu, ze nie rozumiem wskaznikow (jak to jest po
    angileskiemu?).

    Dzieki w kazdym razie za dodanie otuchy ;)
    Artur