PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie dotyczace urlopu na naukę

  • 1. Data: 2003-02-25 11:11:59
    Temat: Pytanie dotyczace urlopu na naukę
    Od: "sudan" <s...@p...pl>

    Szukam w sieci,ale nic nie moge znalezc. Za chwile bede pisal prace
    licencjacka i przydalo by sie kilka dni urlopu. Zaklad nie wysylal mnie na
    studia. Nigdy wczesniej nie zglaszalem sie do nich z prosba o urlop. Kadrowa
    twierdzi ze pracodawca nie moze dac mi platnego urlopu. Jest przepis
    zabraniajacy mu tego, czy to wymysl kadrowej ?

    Daniel

  • 2. Data: 2003-02-25 12:06:18
    Temat: Re: Pytanie dotyczace urlopu na naukę
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > twierdzi ze pracodawca nie moze dac mi platnego urlopu. Jest przepis
    > zabraniajacy mu tego, czy to wymysl kadrowej ?

    Kadrowa ma rację.Musisz korzystać z urlopu wypoczynkowego. Powyższą sprawę
    reguluje Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i
    Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993 r. w sprawie zasad i warunków
    podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych
    (Dz. U. Nr 103 z 1993 r., poz. 472). Pozdrawiam.