PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Lyreco

  • 1. Data: 2003-02-25 07:58:32
    Temat: Praca w Lyreco
    Od: "Jasiulla" <j...@p...onet.pl>

    Witam wsystkich,

    czy ktoś z Was miał cokolwiek do czynienia z firmą Lyreco (artykuły
    biurowe)? Co można powiedzieć o tej firmie jako o ewentualnym pracodawcy?

    Pozdrawiam

    Jasiulla

  • 2. Data: 2003-02-25 08:52:54
    Temat: Re: Praca w Lyreco
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jasiulla" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wsystkich,
    >
    > czy ktoś z Was miał cokolwiek do czynienia z firmą Lyreco (artykuły
    > biurowe)? Co można powiedzieć o tej firmie jako o ewentualnym pracodawcy?
    >
    > Pozdrawiam

    Wiem tylko, ze w przeciagu roku 3 przedstawicieli od nich po kolei
    obslugiwalo moja firme...wnioski, to juz jak ci intuicja podpowie

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-02-25 08:54:35
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2003-02-25 09:52:06
    Od: "KarolS" <g...@p...fm>

    a u mnie ciągle przyjeżdza ta sama przedstawicielka od ładnych kilku
    miesięcy
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-02-25 09:54:11
    Od: "--->Tom & Jerry<---" <j...@w...pl>

> [...]
    >
    > czy ktoś z Was miał cokolwiek do czynienia z firmą Lyreco (artykuły
    > biurowe)? Co można powiedzieć o tej firmie jako o ewentualnym pracodawcy?

    Jak jestes w desperacji to skorzystaj..bedziesz totalnie wykorzystywany do
    pracy wlacznie z rejestracja Twojego czasu co do minuty ...wiec KFC w
    godzinach pracy odpada jak i rozniwz,,malowanie,, raportow..wszystko
    rejestruje system (Psiony) gdzie masz obowiazek z jego korzystac i na
    biezaco wysylane sa raporty via GPRS do centali.
    TJ

  • 6. Data: 2003-02-25 18:13:51
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > czy ktoś z Was miał cokolwiek do czynienia z firmą Lyreco (artykuły
    > biurowe)? Co można powiedzieć o tej firmie jako o ewentualnym pracodawcy?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jasiulla

    Ciężka robota, jako PH można wyciągnąć 3tys.
    Tomek