PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wie ktos czy to jest prawdziwe , czy sie sprawdza???

  • 1. Data: 2003-02-25 10:18:43
    Temat: Czy wie ktos czy to jest prawdziwe , czy sie sprawdza???
    Od: "Michał Strachowski" <c...@w...pl>

    Witam, chcialbym sie zapytac czy ktos z was styknął sie może z Multi-Level
    Marketing jest to zamówienowy program komercyjny polegający na wysyłaniu
    e-mailii i poprzez to zarabianie pieniedzy. Byłbym wdzięczny za wszelkie
    informacje i doswiadczenia o tym programie, czy to w ogole działa???

  • 2. Data: 2003-02-25 10:22:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał Strachowski wrote:
> [...]
    > polegający na wysyłaniu e-mailii i poprzez to zarabianie pieniedzy.
    > Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje i doswiadczenia o tym

    nie, niedziala.
    Co to znaczy wysylanie e-maili - do kogo? Chcesz spamowac? A wiesz ze
    od 10 marca bedzie to nielegalne?
    Daj sobie spokoj - bo to naciaganie jak diabli...

  • 3. Data: 2003-02-25 10:28:17
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    napisał w wiadomości news:b3fg2a$9pj$1@news.onet.pl...

    > nie, niedziala.
    > Co to znaczy wysylanie e-maili - do kogo? Chcesz spamowac? A wiesz ze
    > od 10 marca bedzie to nielegalne?
    > Daj sobie spokoj - bo to naciaganie jak diabli...

    co Ty mowisz? wg. mnie legalny marketing bezposredni.
    ustawa mowi o korespondencji nie zamowionej.
    a w przypadku gdy wszystkie osoby wyrazaja zgode
    na otrzymywanie wiadomosci e-mail z reklamami,
    nie widze niczego nielegalnego.

  • 4. Data: 2003-02-25 10:50:23
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> wrote in news:b3fgd5$g2k$1
    @atlantis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

> [...]
    > ustawa mowi o korespondencji nie zamowionej.
    > a w przypadku gdy wszystkie osoby wyrazaja zgode
    > na otrzymywanie wiadomosci e-mail z reklamami,

    Tak czy inaczej, lepiej wziac sie do roboty niz zajmowac takimi pierdolami.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-02-25 11:30:38
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Tue, 25 Feb 2003 11:28:17 +0100, gdy "Krzysztof Gil"
    <k...@p...pl> napisał:

> [...]
    >ustawa mowi o korespondencji nie zamowionej.
    >a w przypadku gdy wszystkie osoby wyrazaja zgode
    >na otrzymywanie wiadomosci e-mail z reklamami,

    Jasne. A jak te osoby zamierzasz przekonać do otrzymywania
    "wiadomosci email z reklamami"? Choć cień pomysłu?

    r.

  • 6. Data: 2003-02-25 13:32:31
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Krzysztof Gil napisał:

> [...]
    > ustawa mowi o korespondencji nie zamowionej.
    > a w przypadku gdy wszystkie osoby wyrazaja zgode
    > na otrzymywanie wiadomosci e-mail z reklamami,

    Sie wtrace. Legalny marketing posredni moze wykonywac wobec np. mnie
    tylko wlasciciel moich kont pocztowych (Onet, GW) oraz inne "firmy", u
    ktorych zglosilem chec przysylania mi postow (strony personalne,
    allegro, merlin itd.). Reszta korzystajaca m.in. z baz kont emailowych
    jest nielegalna!

    Flyer

  • 7. Data: 2003-02-25 20:59:56
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilNIE LUBIE SPAMU@mamy.to>

    Michał Strachowski wrote:
> [...]

    Odpowiedz sobie na jedno pytanie - czy płacisz komuś za to, ze
    przysyła do Ciebie maile? Pewnie nie... Więc pomyśl - kto Tobie
    zapłaci.

    Marek A. Czepil
    GSM +48 601 800 310
    GG 3244493