PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop za zeszly rok

  • 1. Data: 2003-02-25 10:02:37
    Temat: urlop za zeszly rok
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Witam,
    Wlasnie ktos przekazal mi informacje, ze zgodnie z nowym kodeksem pracy,
    jesli nie wykorzystam zaleglego urlopu za zeszly rok do konca marca, to
    on mi przepada, i nie dostane za niego zadnego ekwiwalentu. Nie wiem,
    czy jest to prawda, bo wydaje mi sie to malo prawdopodobne, bo jak ja w
    tej chwili mam zmusic mojego pracodawce zeby mi dal zalegle 3 tygodnie
    urlopu, jak on mnie nawet na 1 dzien nie chce wypuscic?

    pozdrawiam,
    willa

    --
    http://www.olga.prv.pl
    http://olga.fm.interia.pl (to na wypadek gdyby poprzednie nie dzialalo)

  • 2. Data: 2003-02-25 10:18:57
    Temat: Re: urlop za zeszly rok
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > tej chwili mam zmusic mojego pracodawce zeby mi dal zalegle 3 tygodnie
    > urlopu, jak on mnie nawet na 1 dzien nie chce wypuscic?

    Witam.
    Spokojnie , nie tak nerwowo. Jeżeli nie otrzymasz urlopu do końca marca to on
    Ci nie przepada. Najwyżej będziesz w tym roku miała dwa urlopy za 2002 i 2003 r.
    Roszczenia urlopowe przedawniają się dopiero po 3 latach. Ekwiwalen za urlop
    płaci się przy zwolnieniu pracownika z pracy. Spokojnie i pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-02-25 11:26:43
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

> [...]
    > płaci się przy zwolnieniu pracownika z pracy. Spokojnie i pozdrawiam.

    dzieki, tak tez myslalam, ale mnie nastraszyli... ;-)

    willa