PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie do samodzielnych webmasterów

  • 1. Data: 2004-10-26 09:51:23
    Temat: Pytanie do samodzielnych webmasterów
    Od: seb <v...@N...pf.pl>

    Witam

    Jak już zrobicie stronę dla klienta i on ją zaakceptuje, zapłaci itd.. to
    gdzie ją umieszczacie ?

    Czy wybieracie sobie jakąś ulubioną firme hostingową i polecacie ją
    klientowi ? Jak z rejestracją domeny dla klienta ? Rozumiem ze trzeba
    sie tym wszystkim zająć i doliczyć mu do opłat jakąś tam marże dla nas...

    Czy może macie własne spore konto płatne i tam w odpowiednim katalogu
    umieszczacie stronę linkując tylko do tego odpowiednią domene i
    doliczacie sobie koszt utrzymania strony ?

    Proszę o podanie Waszych rozwiązan, rad co do tego tematu jesli to nie
    tajemnica :)

    Dzieki, seb

  • 2. Data: 2004-10-26 09:57:26
    Temat: Re: Pytanie do samodzielnych webmasterów
    Od: "szfagropol" <szfagropol@wp_nospam.pl>

    chlopie... ty pytasz o biznes plan ;) :)

    ---
    Wyslano z systemu GANS: http://www.iomsys.com

  • 3. Data: 2004-10-26 10:02:42
    Od: seb <v...@N...pf.pl>

    szfagropol wrote:
    > chlopie... ty pytasz o biznes plan ;) :)

    no moze nie o plan tylko o zasady jego pisania w konkretnym przypadku :)

  • 4. Data: 2004-10-26 10:27:09
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Tue, 26 Oct 2004 11:51:23 +0200
    seb <v...@N...pf.pl> wrote:

    > Proszę o podanie Waszych rozwiązan, rad co do tego tematu jesli to
    > nie tajemnica :)

    Nie jestem webmasterem, ale IMO lepiej jest polecic jakas firme,
    ewentualnie kilka .. pokazac jakie beda koszty w kazdej z nich i na
    co mozna liczyc hostujac tam www... klient sobie wybierze. Mozna mu
    ewentualnie wrzucic tam strone i zapomniec... Lepsze to IMO niz wrzucac
    gdzies do 'siebie' gdyz szybko moze sie okazac, ze klient bedzie nie
    zadowolony np z szybkosci dzialania strony.. ewentualnie bedziesz z
    czasem przekraczal limit transferu/m-c co wiaze sie z wiekszymi oplatami
    dla Ciebie.

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 5. Data: 2004-10-26 10:48:11
    Od: seb <v...@N...pf.pl>

    Sławomir Kawała wrote:

> [...]
    > zadowolony np z szybkosci dzialania strony.. ewentualnie bedziesz z
    > czasem przekraczal limit transferu/m-c co wiaze sie z wiekszymi oplatami

    Pisząc "u siebie" mam na myśli jakiś szybki płatny serwer bez limitów
    transferu...myślę, że za 200-300 zł rocznie mozna bez problemu coś
    takiego sobie założyć... tylko trzeba mieć te 300 zł rocznie za wykonane

  • 6. Data: 2004-10-26 12:20:01
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "seb" <v...@N...pf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sobie założyć... tylko trzeba mieć te 300 zł rocznie za wykonane strony :)

    nie ma czegos takiego jak serwer bez limitów.... [tylko ci o nich nie
    powiedzieli]
    za 200 - 300 zł to sobie mała włąsną stronkę utrzymasz... [z odpowiednią
    jakością]

    no ale to dyskusja nie na tą grupę

    Piotr Żebrowski

  • 7. Data: 2004-10-26 12:24:20
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

> [...]
    > gdzie ją umieszczacie ?
    > Czy wybieracie sobie jakąś ulubioną firme hostingową i polecacie ją

    tak

    >Jak z rejestracją domeny dla klienta ?

    różnie - od klient sam do my za niego

    >Rozumiem ze trzeba sie tym wszystkim zająć i doliczyć mu do opłat jakąś tam
    >marże dla nas...

    jakcześciej - bo klient nie ma czasu/nie umie sie tym skutecznie zająć

    > Czy może macie własne spore konto płatne i tam w odpowiednim katalogu
    > umieszczacie stronę linkując tylko do tego odpowiednią domene i doliczacie
    > sobie koszt utrzymania strony ?

    żadko - najczęściej na czas produkcji

    > Proszę o podanie Waszych rozwiązan, rad co do tego tematu jesli to nie
    > tajemnica :)

    no w zasadzie tajemnica.. np handlowa ;)

    ogólnie .. trzymanie klientów u siebie i hostowanie ich to jednak spore
    koszty - utrzymania łaacza, serwera, administratorów - bo nie sztuka wziąć
    sie za hosting.. ale sztuką jest potem swiadczyć usługi na pewnym..
    akceptowalnym poziomie... a to kosztuje wiecej niż mozna wziąć od średniego
    klienta... ba nawet wiecej niz mozna wziąć od 10 średnich klientów... no
    chyba ze podpiszesz bardzo lukratywną umowę... np za 10 000 /miesięcznie...
    ;)

    Piotr Żebrowski

  • 8. Data: 2004-10-26 14:14:08
    Od: "seb" <s...@o...pl>

    "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > powiedzieli]
    > za 200 - 300 zł to sobie mała włąsną stronkę utrzymasz... [z odpowiednią

    no rzeczywiście są limity :) Ale dla stron bez wielkiej grafiki i downloadu
    plików......
    W sumie.lepiej niech kazdy klient ma oddzielny hosting :)

  • 9. Data: 2004-10-26 15:34:57
    Od: "Piotr E." <p...@b...humanqapitals.pl>

    Mogę zaoferować ci hosting.

    Możemy razem spółpracować jeśli tych stron masz więcej. Jeśli będziesz
    zainteresowany to daj znać - n...@e...pl

    pozdr,
    Piotr

  • 10. Data: 2004-10-26 17:29:36
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    v...@N...pf.pl news:cll6kb$5mm$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Jak już zrobicie stronę dla klienta i on ją zaakceptuje, zapłaci itd.. to

    znaczy ze niezly frajer jestes.

    Znajomy tak robil, robil strone - najpierw mial zrobic cos prostego (zrobil
    w tydzien), potem miesiac nanosil rozne durne poprawki (za frajer), a jak
    sie upomnial ze juz dosc tych poprawek i chce umowe / wiecej $, do
    ostatecznie dostal fige z makiem.

    <?php
    umowa() | die('f..off');
    zaliczka(0.50%) | die('f..off');