PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie do samodzielnych webmasterów

  • 11. Data: 2004-10-26 17:34:28
    Temat: Re: Pytanie do samodzielnych webmasterów
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    v...@N...pf.pl news:cll6kb$5mm$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Jak już zrobicie stronę dla klienta i on ją zaakceptuje, zapłaci itd..

    znaczy ze niezly frajer jestes.

    Znajomy tak robil strone - najpierw mial wykonac cos prostego
    (i uporal sie z tym w tydzien), potem miesiac nanosil rozne durne poprawki
    ("za frajer"), a jak sie upomnial ze juz dosc tych ciaglych zmian na
    stronie i chce umowe / wiecej $, to ostatecznie dostal fige z makiem.

    <?php
    umowa() | die('f..off');
    zaliczka(0.50%) | die('f..off');
    praca();
    ?>

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 12. Data: 2004-10-27 09:05:18
    Od: seb <v...@N...pf.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
> [...]
    > ("za frajer"), a jak sie upomnial ze juz dosc tych ciaglych zmian na
    > stronie i chce umowe / wiecej $, to ostatecznie dostal fige z makiem.

    A jaką umowe najlepiej podpisywac ? Zlecenie czy o dzieło ?
    Jakoś specjalnie ją sie formułuje ? Moze ma ktoś jakąś przykładową ?

  • 13. Data: 2004-10-27 13:46:24
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    v...@N...pf.pl news:clnofk$nas$1@nemesis.news.tpi.pl

    > A jaką umowe najlepiej podpisywac ? Zlecenie czy o dzieło ?
    > Jakoś specjalnie ją sie formułuje ? Moze ma ktoś jakąś przykładową ?

    Ja zazwyczaj podpisuje Umowe o Dzielo, wowczas placisz tylko 19% * 0.5 =
    ~10% podatku.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 14. Data: 2004-10-28 10:59:23
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj napisał:

    > zaliczka(0.50%) | die('f..off');

    ??
    W tym przypadku to chyba o zaliczce nie może być mowy? Raczej o zadatek
    chodzi...
    To tylko tak gwoli precyzji.

    pozdrawiam
    --