PracaGrupypl.praca.dyskusje › Program pierwsza praca... czy można dwa razy skorzystać?

  • 1. Data: 2004-10-25 21:27:18
    Temat: Program pierwsza praca... czy można dwa razy skorzystać?
    Od: "Marcin" <k...@p...fm>

    Witam

    Czy jeśli skorzystam z programu pierwsza praca po szkole średniej będę mógł
    potem z niego skorzystać po studiach?
    Jak to jest w praktyce... czy jeśli ktoś oferuje prace z programu pierwsza
    praca na jakieś pół roku to po to by wyrzucić takiego pracownika po tym
    czasie i zatrudnić nowego na takich samych zasadach? Czy może po to by
    potrzymać go dłużej... a może pracownik nabywając już pewien staż i
    doświadczenie będzie miał potem dużo łatwiej znaleźć pracę?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-25 21:39:22
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 25 paź 2004 w liście [news:cljr3o$l24$1@inews.gazeta.pl] Marcin
    [k...@p...fm] napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy jeśli skorzystam z programu pierwsza praca po szkole średniej
    > będę mógł potem z niego skorzystać po studiach?

    Primo: Sprawdź w urzędzie pracy czy w ogóle taki program jeszcze jest.
    Secundo: Na 99% za pięć lat tego progamu nie będzie. Przynajmniej tak
    myślę obserwująć pomysły posłów i urzędników.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/