PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatyk po 2-letnim studium informatycznym szuka pracy

  • 1. Data: 2004-03-09 22:49:19
    Temat: informatyk po 2-letnim studium informatycznym szuka pracy
    Od: "Czarny" <s...@b...pl>

    Informatyk po 2-letnim studium informatycznym szuka pracy najlepiej w swoim
    zawodzie.
    Chociaż inne oferty pracy niezwiązane z zawodem również mile widziane.
    Najlepiej w Stargardzie Szczecińskim bądź w okolicach
    czekam na kontakt
    s...@b...pl

  • 2. Data: 2004-03-09 23:36:37
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Czarny:

    > Informatyk po 2-letnim studium informatycznym szuka pracy najlepiej w
    > swoim zawodzie.

    nie za bardzo to wszystko widze - inforamtyk po kursie

    --
    sjopa

  • 3. Data: 2004-03-09 23:39:40
    Temat: Re: informatyk po 2-letnim studium informatycznym szuka pracy NTG/OT
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl>

    Użytkownik Czarny napisał:
    > Informatyk po 2-letnim studium informatycznym szuka pracy najlepiej w swoim
    > zawodzie.

    Na pewno 'informatyk'? Czy raczej informator?
    W każdym bądź razie, warto poćwiczyć czytanie, proponuję zacząć od nazwy
    tej grupy i spróbować własnoręcznie, rozwinąć skrót: NTG.

    > czekam na kontakt

    Czekaj dalej...

    R.
    P.S. Konkurencji, zdaje się, nie stworzysz na rynku :)

  • 4. Data: 2004-03-10 07:55:06
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    "Czarny" <s...@b...pl> wrote in message

    > czekam na kontakt
    > s...@b...pl

    Tia... To czekaj dalej.

    Kania

  • 5. Data: 2004-03-10 16:21:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 9 Mar 2004 23:49:19 +0100, "Czarny" <s...@b...pl>
    wrote:

> [...]
    >Chociaż inne oferty pracy niezwiązane z zawodem również mile widziane.
    >Najlepiej w Stargardzie Szczecińskim bądź w okolicach
    Chcesz o tym *podyskutowac*?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2004-03-10 16:22:06
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Rafał w news:c2lkjf$6fb$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Na pewno 'informatyk'? Czy raczej informator?

    Heh... ja tez jestem po studium i prawde mowiac, chociaz ukonczylem je z
    najlepszymi wynikami, to ciezko jest mi mowic o sobie jako o informatyku.
    Zazwyczaj jest to cos w stylu "mam tytul technika informatyka"... znaczy
    sie o samym swistku wspominam ;-) Ale to nie jest tez do konca tak z tymi
    szkolami. Mam kolege, ktory jest na trzecim roku informatyki (z tym, ze
    uniwersytet) i po krotkiej rozmowie on zapytal mnie 'o czym ja do niego
    rozmawiam', bo on nie ma na temat sprzetu najmniejszego pojecia ;-)
    Programowanie jeszcze tak, linux tez, ale cala reszta lezy i kwiczy. Znam
    tez takich, ktorzy na studiowanie jeszcze maja troche czasu, a wymiataja
    tak, ze czapki z glow panowie. Dlatego tez wcale nie jest powiedziane, ze
    Czarny to "informator". Moze po prostu ma problemy z tym, aby sie przebic
    ze swoja wiedza.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 7. Data: 2004-03-11 02:05:42
    Od: motto <m...@w...pl>

    Czarny wrote:

    > Informatyk po 2-letnim studium informatycznym szuka pracy najlepiej w
    > swoim zawodzie.
    Informatyk znaczy kto?
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    "Rem tene, verba sequentur" Marcus Porcius Cato Maior Censorius

  • 8. Data: 2004-03-12 18:48:54
    Od: "DooMiniK" <bachus20{CUT_ANTYSPAM}@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości
    > Heh... ja tez jestem po studium i prawde mowiac, chociaz ukonczylem je z
    > najlepszymi wynikami, to ciezko jest mi mowic o sobie jako o informatyku.
    [...]

    Heh... jestem technikiem elektronikiem (spec.:systemy komputerowe),
    technikiem informatykiem (2-letnie pomaturalne) a teraz studiuję
    informatykę i zarządzanie (sieci komputerowe): faktem jest, że
    w technikum i studium zgłębiłem najwięcej wiedzy praktycznej
    (użytkowania systemów, sprzętu, etc.) a na studiach to raczej pamięciowe
    uczenie,
    programowanie, ale praktycznych rzeczy mało...

    ps. co tu dużo mówić - praca zawodowa daje najlepszą praktykę :-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 9. Data: 2004-03-12 19:21:36
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20{CUT_ANTYSPAM}@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:c2t1he$b7r$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > programowanie, ale praktycznych rzeczy mało...
    >
    > ps. co tu dużo mówić - praca zawodowa daje najlepszą praktykę :-)

    To po co tracisz czas na nauke?
    Trzeba bylo isc do pracy w wieku 7 lat, z taka praktyka bylbys
    bezkonkurencyjny.

  • 10. Data: 2004-03-15 21:40:21
    Od: "DooMiniK" <bachus20{CUT_ANTYSPAM}@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To po co tracisz czas na nauke?

    Nie tracę
    - będę miał wyższe wykształcenie
    - wiedzę praktyczną wzbogacę informacjami teoretycznymi
    - interesuje mnie zarządzanie, więc mam okazję posłuchać ciekawych wykładów

    > Trzeba bylo isc do pracy w wieku 7 lat, z taka praktyka bylbys
    > bezkonkurencyjny.

    Nie wiem, o co się czepiasz.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)