PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Pyt]Praca na gruszce

  • 11. Data: 2007-05-26 13:52:43
    Temat: Re: [Pyt]Praca na gruszce
    Od: Tomasz Szymczyszyn <m...@i...pl>

    Immona wrote:

    > Rozni sie tym, ze w przypadku osoby pracujacej w firmie panstwowej ja
    > jestem jej pracodawca - jako podatnik. Ta osoba dostaje swoja pensje z
    > moich pieniedzy.

    A kelner w restauracji nie?

    > Dajesz napiwki swoim pracownikom za wykonywanie ich pracy?

    Mówią na to premia uznaniowa...

    Tomasz Szymczyszyn

  • 12. Data: 2007-05-28 11:58:37
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 26 May 2007 11:39:39 +1200, Immona napisał(a):

    > Rozni sie tym, ze w przypadku osoby pracujacej w firmie panstwowej ja
    > jestem jej pracodawca - jako podatnik. Ta osoba dostaje swoja pensje z
    > moich pieniedzy.

    Ale ci wali w dekiel łajzo.

    > Dajesz napiwki swoim pracownikom za wykonywanie ich pracy?

    Razem z tym debilkiem anyuserem wystrzelcie się na saturn - i tak nie ma z
    was żądnego pożytku w tym społeczeństwie. Dla społeczeństwa jesteście
    pospolitymi pasożytami - a feee.

    > mieszkam w Nowej Zelandii

    Szkoda nowozelandczyków - ale przynajmniej nas nie :))))

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 13. Data: 2007-05-28 12:53:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Immona porozsypywal nastepujace haczki:
    > Rozni sie tym, ze w przypadku osoby pracujacej w firmie panstwowej ja
    > jestem jej pracodawca - jako podatnik. Ta osoba dostaje swoja pensje z
    > moich pieniedzy.
    A w przypadku kelnera/kuriera/pracownika prywatnej firmy to ta osoba
    dostaje pensje skad? Tez z Twoich pieniedzy.
    > Dajesz napiwki swoim pracownikom za wykonywanie ich pracy?
    Nie mam pracownikow. Ale jak juz, to dawalbym im premie:)

    Zawsze myslalem ze napiwek daje sie, jesli jest sie zadowolonym z
    obslugi/uslugi. Jesli jestem zadowolony, to nie wnikam jaki jest status
    firmy z ktorej uslug korzystam.
    --
    badzio

  • 14. Data: 2007-05-28 19:26:02
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    badzio wrote:

    > Patrze, patrze a tu Immona porozsypywal nastepujace haczki:

    > A w przypadku kelnera/kuriera/pracownika prywatnej firmy to ta osoba
    > dostaje pensje skad? Tez z Twoich pieniedzy.

    Tak, ale tylko z moich dobrowolnie danych pieniedzy, gdy majac wybor
    decyduje sie na skorzystanie z jej uslug.

    Powtarzam: jesli istnieje przymus korzystania z danego uslugodawcy
    (monopol - poczta go ma w pewnym segmencie rynku) lub przymus
    dofinansowywania go (poprzez podatki), to traktuje to jak urzad, a nie
    jak prywatna firme.

    A tego, dlaczego nie daje sie "napiwkow" reprezentujacym panstwo
    urzednikom i innym pracownikom urzedow, nawet jesli jest sie zachwyconym
    obsluga, chyba nie musze tlumaczyc.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 15. Data: 2007-05-29 15:03:19
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Immona na pl.praca.dyskusje:
    > A tego, dlaczego nie daje sie "napiwkow" reprezentujacym panstwo
    > urzednikom i innym pracownikom urzedow, nawet jesli jest sie zachwyconym
    > obsluga, chyba nie musze tlumaczyc.

    a lekarzom?

    --
    Ziemek