PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Gazecie Wyborczej

  • 1. Data: 2004-03-30 06:03:40
    Temat: Praca w Gazecie Wyborczej
    Od: "Moby" <m...@w...pl>

    Czy w Gazecie Wyborczej nadal ukazuje sie dodatek "Praca"? Jeśli tak, to w
    jaki dzień tygodnia (bo chyba już nie w poniedziałek)?
    Z góry dzieki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2004-03-30 06:08:27
    Temat: Re: Praca w Gazecie Wyborczej
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Moby" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w Gazecie Wyborczej nadal ukazuje sie dodatek "Praca"? Jeśli tak, to w
    > jaki dzień tygodnia (bo chyba już nie w poniedziałek)?
    > Z góry dzieki za odpowiedź.

    owszem- nadal w poniedzialek. ale jesli gazeta nie jest zafoliowana, to
    nalezy sprawdzac, czy oby "nie wypadl" ow dodatek np. w "transporcie"...

    pozdrawiam

    K.

  • 3. Data: 2004-03-30 06:27:29
    Od: "Moby" <m...@w...pl>

    > owszem- nadal w poniedzialek. ale jesli gazeta nie jest zafoliowana, to
    > nalezy sprawdzac, czy oby "nie wypadl" ow dodatek np. w "transporcie"...

    No faktycznie nie była wczoraj zafoliowana. Ech, człowiek musi być ostrożny
    na każdym kroku.

  • 4. Data: 2004-03-30 06:39:43
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    > No faktycznie nie była wczoraj zafoliowana. Ech, człowiek musi być
    ostrożny
    > na każdym kroku.

    u nas w Trójmieście co prawda dodatek Praca nie ginie,
    ale jest wart dokładnie tyle, ile papier na którym został wydrukowany,
    czyli niewiele
    L.

  • 5. Data: 2004-03-30 07:21:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    libra <l...@o...pl> wrote:

    > u nas w Trójmieście co prawda dodatek Praca nie ginie,
    > ale jest wart dokładnie tyle, ile papier na którym został wydrukowany,
    > czyli niewiele

    Zdziwiłbyś się.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2004-03-30 08:36:30
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Zdziwiłbyś się.

    doprawdy???
    a co by mnie tak zdziwiło?
    L.

  • 7. Data: 2004-03-30 08:38:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    libra <l...@o...pl> wrote:

    > doprawdy???
    > a co by mnie tak zdziwiło?

    Koszt wyprodukowania gazety (jakiejkolwiek).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2004-03-30 08:46:55
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik libra napisał:

    > u nas w Trójmieście co prawda dodatek Praca nie ginie,
    > ale jest wart dokładnie tyle, ile papier na którym został wydrukowany,
    > czyli niewiele
    > L.

    czy ja wiem, znam duzo ludzi ktorzy wlasnie przez ten dodatek znalezli
    prace w trojmiescie.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 9. Data: 2004-03-30 09:56:34
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    > Koszt wyprodukowania gazety (jakiejkolwiek).

    pozwolę sobie przytoczyć ponownie swoje własne słowa:
    "..ale jest wart dokładnie tyle, ile papier na którym został
    wydrukowany.."

    Jak pewnie zauważyłeś niegdzie nie wspominam o kosztach produkcji
    gazety (przygotowaniedo druku i sam druk) odniosłem się do ceny
    samego nośnika czyli papieru. Biorąc pod uwagę gramaturę
    (circa 65-70g) oraz cenę za kilogram czystego papieru (przy zakupie
    hurtowym), wychodzi mi że dodatek praca w porywach wart jest
    (tu przydaje się mała waga kuchenna) około 25 groszy.
    I ani grosika więcej.
    L.