PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzyszły absolwent › Re: Przyszły absolwent
    From: "Ingrid" <i...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przyszły absolwent
    Date: Thu, 1 Apr 2004 14:34:02 +0200
    Sender: i...@b...pl@home.mayanet.pl

    "Tomasz P" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:c4bd9c$lie$1@news.onet.pl...
    > Cześć
    > Ja mam takie pytanko w czerwcu będe inżynierem budownictwa i mam takie
    > pytanko czy juz teraz powinienem szukac pracy tzn czy juz teraz warto
    zacząć
    > wysyłać dokumenty do różnych firm .
    > Jest tylko taki problemik (a moze nie problemik )ze w czerwcu również jadę
    > do pracy do usa w sklepie , wracam dopiero w październiku .I czy jest sens
    > wysyłania dokumentów juz teraz ,jeżeli pracę dopiero będę mógł podjąć na
    > jesień.Czy warto na potęcjalnej rozmowie mówić ze prace mogę podjąć od
    > jesieni ( trochę to bez sensu ).

    Przede wszystkim warto pocwiczyc ortografie, bo np CV z bledami moze
    zniechecic najbardziej pozytywnie nastawionego do absolwentow pracodawce.

    > Jeszcze takie pytanko czy warto ująć w CV ze pracowałem w USA latem w
    > latach poprzednich , w sklepie.

    Mysle, ze lepiej podkreslic znajomosc angielskiego zdobyta w Stanach, w
    trakcie pracy wakacyjnej. Jesli pracodawca bedzie zainteresowany, co to byla
    za praca ew. zapyta podczas rozmowy.

    Ina