PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przelewy z zagranicy

  • 1. Data: 2004-04-29 10:29:16
    Temat: Przelewy z zagranicy
    Od: Adam Durok <a...@f...com.pl>

    witam!

    ile kosztuje oplata za przelew z zagranicznego banku (Holandia) do
    Polski na konto walutowe w euro, kwoty okolo 100-400E?

    ile "idzie" taki przelew?

    z gory dzieki za odpowiedz
    pozdrawiam
    adam

  • 2. Data: 2004-04-29 11:15:13
    Temat: Re: Przelewy z zagranicy
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > ile kosztuje oplata za przelew z zagranicznego banku (Holandia) do
    > Polski na konto walutowe w euro, kwoty okolo 100-400E?

    To juz chyba trzeba sprawdzic na stronie ewentualnego banku, z ktorego
    chcesz wysylac przelwe, np :
    www.abnamro.nl , www.rabobank.nl .

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 3. Data: 2004-05-02 20:49:25
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-04-29 12:29, Użytkownik Adam Durok napisał:
    > witam!
    >
    > ile kosztuje oplata za przelew z zagranicznego banku (Holandia) do
    > Polski na konto walutowe w euro, kwoty okolo 100-400E?
    >
    > ile "idzie" taki przelew?

    Ile kosztuje przelew to zależy od banku..np. w mBanku (przynajmniej rok
    temu) za darmo,a w PEKAO SA kilkanaście (lub wiecej) zł.
    ALE przy robieniu przelewu zlecajacy deklaruje kto robi przelew. Czy
    wszystkie opłaty on (wtedy koszt przelewu przychodzącego do Ciebie też
    on pokrywa), czy on w swoim banku-Ty w swoim, czy może wszystko Ty.
    Spytaj przelewającego którą wersję preferuje.
    Mi raz nota bene holenderski pracodawca, po prostu zwracał koszty
    odbioru przelewu zagranicznego.