PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak ??????

  • 1. Data: 2004-04-29 12:50:40
    Temat: Jak ??????
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    Jak zmusić pracodawce do przeslania wymaganych dokumentow takich jak
    karta zasiłkowa i swiadectwo pracy do ZUS gdyz sa niezbede zeby
    wyplacono mi zasilek chorobowy.
    Jest to mój byly pracodawca i ZUS czeka na te dokumenty informujac mnie
    ze wysyla do niego pisma ale brak odpowiedzi z jego strony.
    Co zrobic ???

    Gosia

  • 2. Data: 2004-05-01 07:04:28
    Temat: Re: Jak ??????
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 29 Apr 2004 12:50:40 GMT, na pl.praca.dyskusje, Danielnospam
    napisał(a):
    > Co zrobic ???

    Idz do osoby ktora zajmuje sie placami osobiscie i popros o ksero kart
    zasilkowych, powiedz ze nie masz za co zyc i zeby bylo predzej sama je
    sobie zaniesiesz do ZUSu.A swiadectwo pracy powinnas miec w domu.
    Na swiadectwie pracy powinny byc wypisane wszystkie chorobowe i to tez
    powinno wystarczyc ZUSowi.
    Wyszly mi same "powinno" ciekawe jak bedzie w zyciu.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)