PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzelewy z zagranicy › Re: Przelewy z zagranicy
    From: neco <h...@-...poprostu.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przelewy z zagranicy
    Date: Sun, 02 May 2004 22:49:25 +0200

    Dnia 2004-04-29 12:29, Użytkownik Adam Durok napisał:
    > witam!
    >
    > ile kosztuje oplata za przelew z zagranicznego banku (Holandia) do
    > Polski na konto walutowe w euro, kwoty okolo 100-400E?
    >
    > ile "idzie" taki przelew?

    Ile kosztuje przelew to zależy od banku..np. w mBanku (przynajmniej rok
    temu) za darmo,a w PEKAO SA kilkanaście (lub wiecej) zł.
    ALE przy robieniu przelewu zlecajacy deklaruje kto robi przelew. Czy
    wszystkie opłaty on (wtedy koszt przelewu przychodzącego do Ciebie też
    on pokrywa), czy on w swoim banku-Ty w swoim, czy może wszystko Ty.
    Spytaj przelewającego którą wersję preferuje.
    Mi raz nota bene holenderski pracodawca, po prostu zwracał koszty
    odbioru przelewu zagranicznego.