PracaGrupypl.praca.dyskusje › Adresowanie kopert!!!

  • 1. Data: 2002-11-06 08:08:35
    Temat: Adresowanie kopert!!!
    Od: a...@p...onet.pl

    Spotkałam się nie po raz pierwszy z ofertą pracy dodatkowej na zasadzie
    adresowania kopert. Chciałaby się dowiedzieć czegokolwiek na ten temat. Czy
    ktoś już coś takiego z Was robił i czy warto wogóle się tym zainteresować.
    Bardzo proszę o jakikoliwek odzew na ten temat.
    Pozdrowienia AG

  • 2. Data: 2002-11-06 09:13:08
    Temat: Re: Adresowanie kopert!!!
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Takie oferty to wsadzaj psu pod ogon , tylko go nie skalecz.

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-11-06 09:51:02
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya bubu! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Takie oferty to wsadzaj psu pod ogon , tylko go nie skalecz.

    Nie koniecznie. Zalezy kto to zleca. Jezeli jakies wieksze wydawnictwo, to
    moze nie byc lipa. Ja pracowalem kiedys tydzien dla warszawskiego pisma,
    ktore zlecalo adresowanie kopert ludziom z zewnatrz. Chodzilo o prenumeraty
    i inne takie. Placili calkiem sporo, bo 5zl/h, jakies 4 lata temu. Polecam
    wiec raczej sprawdzic. Chyba ze to ogloszenie w gazecie to raczej olac.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 4. Data: 2002-11-06 16:34:56
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

> [...]
    Polecam
    | wiec raczej sprawdzic. Chyba ze to ogloszenie w gazecie to raczej

    Pozdrawiam Dorota

  • 5. Data: 2002-11-07 09:28:58
    Od: "Aski" <s...@i...pl>

    zdecydowanie olac... mhm swieta prawda ...
    licz sie z tym ze po wyslaniu koperty ze znaczkiem, od jakiegos delikwenta
    trudniacego sie juz adresowaniem kopret przyjedzie do Ciebie paczuszka za
    pokwitowaniem, za ktora trzeba zaplacic jakies 35-45 zlotych ... po otwarciu
    takiej paczuszki doczytasz sie, ze by adresowac koperty musisz wplacic kwote
    rzedu 300 zl... nikt ci nie gwarantuje ze zarobisz...
    by miec do kogo adresowac koperty musisz dac ogloszenie np. do gazety i
    czekac ... az zglosza sie do ciebie ludzie zadni kasy .. i na Twoj adres
    beda chcieli wyslac koperte ze znaczkiem;PP....jesli bedziesz miala fuksa
    ktos naiwny wplaci za wyslane mu przez Ciebie swistki papieru jakies 35-40
    zl... po dziestym zadnym krwi biedaku bedziesz mogla dopiero zarobic...
    nie wiem czy ktos cos z tego zrozmial ... sam fakt zarabiania w ten sposob
    jest troszke zagmatwany ..w razie czego sluze materialami;PPP