PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedłużenie stażu ?

  • 1. Data: 2004-01-06 16:41:18
    Temat: Przedłużenie stażu ?
    Od: "Silver" <i...@w...pl>

    Witam !

    Mam pytanie odnośnie przedłużenia stażu.
    Zostałem przyjęty na staż na 3 miesiące 1.10.2003-31.12.2003.
    Potem złożyłem odpowiednie dokumenty o przedłużenie stazu, pracowadca
    rowniez wystosowal odpowiedni wniosek o przedłużenie mi stazu. Urzad pracy
    wydal stosowne umowy(w dwoch egzemplarzach) przedłużające mi staż do
    31.03.2004.
    I teraz najlepsze... W pierwszych dniach stycznia pracowadca ma wątpliwości
    czy mi przedłużyć staż (mimo iz wszytsko jest tak jak napisalem wyżej...)
    Czy tak wogole moze postapić pracododawca ? I jaka wogóle w tym logika ?
    (logika choragiewki ?)
    Moze wy tez mieliscie podobrze 'ekscesy'.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-06 19:26:32
    Temat: Re: Przedłużenie stażu ?
    Od: "Jan" <m...@b...pl>

    Użytkownik "Silver" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (logika choragiewki ?)
    > Moze wy tez mieliscie podobrze 'ekscesy'.

    Wg mnie pracodawca jest trochę niepoważny albo chce cię trochę
    "zmobilizować" do pracy. W każdym razie sposób w jaki to robi jest
    trochę...słaby. Ale powinno dać ci to do myślenia, czy będzie chciał
    zostawić cię po stażu.
    PUP może z tobą (w skrócie, bo to z pracodawcą)podpisać umowę na czas nie
    krótszy niż 3mies i nie dłuższy niż rok. Nie jest powiedziane że z jednym
    pracodawcą. Zmiana miejsca odbywania stażu jest możliwa, trzeba trochę
    pokręcić się za tym w PUPie, ale jest wykonalne.
    W głowach się im (pracodawcom) poprzewracało, nie dość że za darmo mają
    pomoc, to jeszcze marudzą i kręcą nosem.
    PZDR!