PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedłużenie stażu ? › Przedłużenie stażu ?
    From: "Silver" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Przedłużenie stażu ?
    Date: Tue, 6 Jan 2004 17:41:18 +0100

    Witam !

    Mam pytanie odnośnie przedłużenia stażu.
    Zostałem przyjęty na staż na 3 miesiące 1.10.2003-31.12.2003.
    Potem złożyłem odpowiednie dokumenty o przedłużenie stazu, pracowadca
    rowniez wystosowal odpowiedni wniosek o przedłużenie mi stazu. Urzad pracy
    wydal stosowne umowy(w dwoch egzemplarzach) przedłużające mi staż do
    31.03.2004.
    I teraz najlepsze... W pierwszych dniach stycznia pracowadca ma wątpliwości
    czy mi przedłużyć staż (mimo iz wszytsko jest tak jak napisalem wyżej...)
    Czy tak wogole moze postapić pracododawca ? I jaka wogóle w tym logika ?
    (logika choragiewki ?)
    Moze wy tez mieliscie podobrze 'ekscesy'.