PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedłużenie stażu ? › Re: Przedłużenie stażu ?
    From: "Jan" <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przedłużenie stażu ?
    Date: Tue, 6 Jan 2004 20:26:32 +0100
    Sender: m...@b...pl@nat1.udn.pl

    Użytkownik "Silver" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bteoff$g6s$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam !
    >
    > Mam pytanie odnośnie przedłużenia stażu.
    > Zostałem przyjęty na staż na 3 miesiące 1.10.2003-31.12.2003.
    > Potem złożyłem odpowiednie dokumenty o przedłużenie stazu, pracowadca
    > rowniez wystosowal odpowiedni wniosek o przedłużenie mi stazu. Urzad
    pracy
    > wydal stosowne umowy(w dwoch egzemplarzach) przedłużające mi staż do
    > 31.03.2004.
    > I teraz najlepsze... W pierwszych dniach stycznia pracowadca ma
    wątpliwości
    > czy mi przedłużyć staż (mimo iz wszytsko jest tak jak napisalem
> [...]

    Wg mnie pracodawca jest trochę niepoważny albo chce cię trochę
    "zmobilizować" do pracy. W każdym razie sposób w jaki to robi jest
    trochę...słaby. Ale powinno dać ci to do myślenia, czy będzie chciał
    zostawić cię po stażu.
    PUP może z tobą (w skrócie, bo to z pracodawcą)podpisać umowę na czas nie
    krótszy niż 3mies i nie dłuższy niż rok. Nie jest powiedziane że z jednym
    pracodawcą. Zmiana miejsca odbywania stażu jest możliwa, trzeba trochę
    pokręcić się za tym w PUPie, ale jest wykonalne.
    W głowach się im (pracodawcom) poprzewracało, nie dość że za darmo mają
    pomoc, to jeszcze marudzą i kręcą nosem.
    PZDR!