PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia podyplomowe PR - JAKIE??

  • 1. Data: 2004-01-06 15:27:16
    Temat: studia podyplomowe PR - JAKIE??
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    Czesc wszystkim
    wybieram sie na studia podyplomowe
    PR i pytanie do was - jakie/ktore konkretnie
    wybrac?? wiem, ze to wszystko mozna o k... d...
    potluc ;) ale trzeba poddac moja praktyczna wiedza
    teoretycznemu usystematyzowaniu i nie chce
    wyrzycic xk w bloto.
    wiec
    ktore najwiecej wam daly/sa najlepsze??
    ktore sa cenione przez pracodawcow??
    bede bardzo wdzieczny za pomoc
    pozdrawiam

    marcin

  • 2. Data: 2004-01-06 16:14:05
    Temat: Re: studia podyplomowe PR - JAKIE??
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    marcin <m...@o...pl> wrote:
    > ktore najwiecej wam daly/sa najlepsze??
    > ktore sa cenione przez pracodawcow??
    > bede bardzo wdzieczny za pomoc
    > pozdrawiam

    Najlepsze sa pewnie na UW
    Ja polecam jednak:
    http://akson.sgh.waw.pl/podyplomowe/studia/Komunikow
    ania-biznesowego-i-public-relations.html
    :)