PracaGrupypl.praca.dyskusje › IQfM - czy warto się wiązać z tą firmą?

  • 1. Data: 2004-01-06 14:28:35
    Temat: IQfM - czy warto się wiązać z tą firmą?
    Od: "petec" <p...@k...SPAM.chip.pl.INVALID>

    Witam!
    W Gazecie Wyborczej ukazało się ogłoszenie "Brytyjsko-polska firma zatrudni
    do prowadzonego projektu (branża spożywcza) Doradców Handlowych
    i wymienione miejscowości.
    Wymagany własny samochód (w pierwszym miesiącu pracy).

    Czy ktoś ma doświadczenia z ta firmą? Da się u nich godziwie zarobić? I o co
    chodzi z tym samochodem? Czy to oznacza że po miesiącu mają zamiar dać
    służbowe pojazdy? Czy może że po miesiącu zamkną projekt?

    Mam stałą pracę (która jest beznadziejna i od 3 lat bezskutecznie staram się
    ją zmienić na lepszą), i szkoda byłoby mi pakować się ze znanego bagna w
    jeszcze większe nieznane, lub co gorsza całkiem niepotrzebnie stracić pracę
    w ogóle, bo po miesiącu projekt się skończy.

    Jeżeli ktoś posiada jakieś informację na temat tej firmy lub prowadzonego
    przez nią projektu (DH/501), bardzo proszę o informacje na grupę lub na priv
    (uwaga na pułapkę antyspamową w adresie).

    --
    pozdrawiam,
    petec

  • 2. Data: 2004-01-06 14:34:10
    Temat: Re: IQfM - czy warto się wiązać z tą firmą?
    Od: "petec" <p...@k...SPAM.chip.pl.INVALID>

    aha, no i rzecz jasna jaką oferują formę zatrudniena.

    --
    jeszcze raz pozdrawiam,
    petec