PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prowadzenie stacji benzynowej ?

  • 1. Data: 2003-07-26 20:53:50
    Temat: Prowadzenie stacji benzynowej ?
    Od: "adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Szanowni Grupowicze,
    czasami spotykam ogłoszenie, że sieć powierzy prowadzenie stacji na
    odpowiednich warunkach. Z związku z tym mam pytanie ; jaką wielkość własnego
    kapitału należy zainwestować?, jakie dochody można oczekiwać? czy to jest
    stała+prowizja czy też inna forma.
    Będę wdzięczny za każdą sugestię i informację.
    pozdr.

  • 2. Data: 2003-07-31 17:52:03
    Temat: Re: Prowadzenie stacji benzynowej ?
    Od: "sle" <s...@o...pl>

> [...]
    > stała+prowizja czy też inna forma.
    > Będę wdzięczny za każdą sugestię i informację.

    Bierz ta robota, zależnie od wielkości stacji 2000 do 10000 pln, ale nerwy to
    ty musisz mieć ze stali, bo zawsze ktoś czycha na twoją fuchę....

  • 3. Data: 2003-08-30 18:48:35
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "adam " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stała+prowizja czy też inna forma.
    > Będę wdzięczny za każdą sugestię i informację.

    Ojciec dziewczyny 'ma stację'.
    Najczęściej to prowizja od sprzedanego paliwa... Ale bywa, że jest
    z firmami paranoja...
    Przykład ?
    Ekipa przy 3 i przy 20stopniach robi pomiar paliwa w zbiorniku (ilość litrów).
    I się czepiają, że brakuje paliwa... (w odp. warunkach przy takiej różnicy temp.
    paliwo zmieni obiętość o 3%).
    Różne są jaja...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)