PracaGrupypl.praca.dyskusje › rejestracja w urzedzie poczatkujacy

  • 1. Data: 2003-07-26 15:07:39
    Temat: rejestracja w urzedzie poczatkujacy
    Od: "iras" <n...@u...zalozyc>

    cześć

    nie jestem zbytnio mądry dlatego z kumplem prubujemy teraz tutaj, kumpel
    ma pracę i się nie rejestrował więc nie wie jak to wygląda
    skończyłem liceum w 2000 a szkołe policealną w zeszłym roku potem
    wyjechałem na zachód za robotą, tam siedziałem z krótkimi odstępami do
    zeszłego tygodnia, mam już dosyć roli gastarbajtera w niemczech. jestem
    w domu i chcę iść do lekarza dlatego chcę się zarejestrować w urzędzie
    pracy. napiszcie mi krok po kroku co mam zrobić, urząd jest na
    czarnieckiego, o której mam tam być, jak długo będa mnie maglować? co
    jest potrzebne, w jakim pokoju dostane legitke ubezpieczeniową? co tam
    mówić?
    wiem że roboty to tam nie znajdę ja chcę tylko się ubezpieczyć
    znalazłem formularz do wypełnienia
    http://www.pup.poznan.pl/other/karta_rejestracyjna.p
    df
    http://www.pup.poznan.pl/other/karta_rejestracyjna.d
    oc
    pomóżcie mi go wypełnić
    1numer ewidencyjny bezrobotnego, skąd go wziąść?
    2b nr ROR a jak nie mam? po co im to. muszę sobię założyć konto?
    10 kod terytorialny gminy? gdzie znajde te kody?
    10 numer domu są 3 kratki a mój dom ma 4 cyfry w numerze to co wpisać?
    13 co tu wpisać? technik?
    14 jak zgubilem świadectwo szkoły policealnej to nie mogę wpisać tej
    szkoły dopóki nie dostane świadectwa? moge je potem donieść?
    15 podstawówki chyba nie wpisać?
    17 tu to samo co w 13?
    18 nie robię nic co wpisać?
    20 zostawić puste?
    23-27 puste? robiłem na czarno na zachodzie
    31 o co tu chodzi? mam wpisać rada nadzorcza kulczyk?
    32 a jakie są do wyboru?
    33d jak zaznaczę tak to do byle g#### będą mnie wzywac?

    jestem w trakcie kursu na prawo jazdy, czy będę mógł później zgłosić ten
    fakt do urzędu żeby dopisali to do moich papierów?
    przepraszam za swoją tępote, obiecuje że więcej nie bede zawracał wam
    głowy

    iras

  • 2. Data: 2003-07-26 17:05:29
    Temat: Re: rejestracja w urzedzie poczatkujacy
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    napuisz na priv do mnie - podam ci nr telefonu do mnie, zadzwonisz i
    wszystko ci wyjasnie. Troche duzo do pisania, a nie chce mi sie

  • 3. Data: 2003-08-02 16:45:01
    Od: "jbj" <j...@o...pl>

    Użytkownik "przemo77" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > napuisz na priv do mnie - podam ci nr telefonu do mnie, zadzwonisz i
    > wszystko ci wyjasnie. Troche duzo do pisania, a nie chce mi sie

    Uahhahhahhaaaaaa....boshhhhhh...skad sie tacy biora?????
    jbj