PracaGrupypl.praca.dyskusje › !!! Płacimy PRZED zaczęciem pracy dla NAS !!!

  • 1. Data: 2003-07-26 19:46:19
    Temat: !!! Płacimy PRZED zaczęciem pracy dla NAS !!!
    Od: "E-Transfers" <e...@e...com>

    Witam

    Pragniemy podziękować wszystkim naszym obecnym pracownikom za pracę którą
    włożyli w gwałtowny rozwój naszej firmy.

    Z tego powodu wszyscy nowi pracownicy otrzymują od Nas 13 PLN jeszcze PRZED
    zaczęciem dla nas pracy !

    Praca w firmie E-Transfers polega na dokonywaniu transferów pieniędzy za
    pomocą swojego e-konta Inteligo na inne.
    Ponieważ transfery odbywają się za pomocą bezpłatnego numeru: 0-800-121-121
    pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z transferami.
    Zapraszamy na naszą stronę WWW po dalsze instrukcje i rejestrację.

    Z poważaniem

    : : E-mail: e...@e...com
    : : www.e-transfers.com

  • 2. Data: 2003-07-26 20:30:22
    Temat: Re: !!! Płacimy PRZED zaczęciem pracy dla NAS !!!
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    a swistak siedzi bo sreberka byly kradzione

  • 3. Data: 2003-07-26 20:34:16
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "E-Transfers" <e...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z transferami.
    > Zapraszamy na naszą stronę WWW po dalsze instrukcje i rejestrację.

    a to już jest ***obietnica publiczna***,
    nie wywiązanie się z której pociąga za sobą konsekwencje prawne.

  • 4. Data: 2003-07-26 21:02:21
    Od: "zip" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > włożyli w gwałtowny rozwój naszej firmy.
    >
    > Z tego powodu wszyscy nowi pracownicy otrzymują od Nas 13 PLN jeszcze

    I tu jest pies pogrzebany :
    "Bardzo ważne jest żeby każdy nowo pozyskany pracownik naszej firmy dostał
    dokument który właśnie czytasz i KONIECZNIE przelej 13 zł na jego konto
    ZANIM zacznie dla Ciebie pracować."

    Jak przelejesz ta kase to juz jej nie zoabaczysz :)

    >Z poważaniem

    >: : E-mail: e...@e...com
    >: : www.e-transfers.com

    I jeszcze jeden e-mail na ta grupe oszuscie.....to z poważaniem będziesz
    miał problemy

  • 5. Data: 2003-07-26 21:06:54
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    <ciach>

    ile razy ci mowilem sio stad,
    i dalej nie rozruzniasz slowo _szukana_ od _oferowana_ !
    bo na prawde zloze anonim do Urzedu Skarbowego,
    z tego co wiem US czyta grupy wiec juz na pewno sie
    wami interesuje, panowie Michalak z Łodzi.

    --
    Adik

  • 6. Data: 2003-07-26 21:20:55
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

> [...]
    > pracownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z transferami.
    > Zapraszamy na naszą stronę WWW po dalsze instrukcje i rejestrację.

    A co to za strona? Pełno błędów. Najwyższa pora
    nauczyć się pisać po polsku, a nie zabierać za kiepskie interesy.

    Pozdrowienia
    Michał

  • 7. Data: 2003-07-27 10:46:03
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    mec.Michał wrote:
    > A co to za strona? Pełno błędów. Najwyższa pora
    > nauczyć się pisać po polsku, a nie zabierać za kiepskie interesy.

    ale 13zl mozna se wyplacic ;)

    --
    Adik