PracaGrupypl.praca.dyskusjeProwadzenie kursu/szkolenia › Re: Prowadzenie kursu/szkolenia
    From: ErkA <U...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prowadzenie kursu/szkolenia
    Date: Mon, 17 Nov 2003 23:55:11 +0100

    Kasia napisał(a):

    > Mam takie pytanko - jakie powinno byc wynagrodzenie za godzine
    > prowadzenia kursu/szkolenia dla grupy kilku/kilkunastu osob?

    ale pytanie... :/. Czy to ma byc kurs HTML czy jezyka obcego? Wszystko
    zalezy jakie jest zainteresowanie na rynku. Jesli spore, to wiadomo
    trzeba sie cenic wysoko, jesli nie - to standardowo. Nie wiem czy masz
    ustalic ze (1) zleceniodawca ta stawke, czy (2)bezposrednio kursanci
    maja Ci zaplacic, jesli 1, to mozesz powiedziec ciut wiecej (czyli
    tyle, za ile OPLACA Ci sie pracowac), a on sam zaproponuje swoja
    stawke..., jesli 2, to tyle, zeby ich nie wystraszyc :>.

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))