PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba studentki z Torunia

  • 1. Data: 2008-05-20 11:43:05
    Temat: Prośba studentki z Torunia
    Od: x...@g...com

    Dzień Dobry
    Mam na imię Kasia i jestem studentką Wyzszej Szkoły Bankowej w
    Toruniu. Zwracam się z prośbą o wypełnienie mojej ankiety.
    Ankieta będzie użyta w mojej pracy licencjackiej.

    Link do ankiety
    http://www.ankietakasia.republika.pl/

    Z góry dziękuje wszystki i przepraszam za zaśmiecanie grup dyskusyjnych

  • 2. Data: 2008-05-20 13:13:17
    Temat: Re: Prośba studentki z Torunia
    Od: Karol <k...@o...pl>

    x...@g...com pisze:
    > Dzień Dobry

    > Z góry dziękuje wszystki i przepraszam za zaśmiecanie grup dyskusyjnych

    Nie zaśmiecaj to nie będziesz miała powodu do przepraszania.
    Skąd się to bierze wiem, że źle robię ale zrobię i tak.

    --
    Karol

  • 3. Data: 2008-05-20 16:15:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Karol napisał(a):

    [...]

    > Skąd się to bierze wiem, że źle robię ale zrobię i tak.

    Z braku wyobraźni.

    j.