PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaświadczenie o zarobkach

  • 1. Data: 2008-05-20 09:51:18
    Temat: zaświadczenie o zarobkach
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Skończyłem pracę w pewnej firmie X 3 maja.
    Potrzebne mi jest zaświadczenie o zarobkach z ostatnich 3 miesięcy.
    Czy pracodawca u którego już nie pracuje może mi wystawić takie
    zaświadczenie o zarobkach ?

  • 2. Data: 2008-05-20 09:54:25
    Temat: Re: zaświadczenie o zarobkach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    rs pisze:
    > Skończyłem pracę w pewnej firmie X 3 maja.
    > Potrzebne mi jest zaświadczenie o zarobkach z ostatnich 3 miesięcy.
    > Czy pracodawca u którego już nie pracuje może mi wystawić takie
    > zaświadczenie o zarobkach ?

    Zaświadczenie może Ci wystawić, oczywiście nie może poświadczyć, że
    nadal tam pracujesz.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz