PracaGrupypl.praca.dyskusje › Emerge.pl - oszczędności dla firm i bezpieczeństwo danych

  • 1. Data: 2008-05-18 13:29:04
    Temat: Emerge.pl - oszczędności dla firm i bezpieczeństwo danych
    Od: Emerge <e...@w...pl>

    Wymień swojego Windowsa na darmowe oprogramowanie opensource i zapomnij
    o wykupywaniu licencji. To naprawdę wielkie oszczędności. Zachęcamy do
    współpracy.
    www.emerge.pl

  • 2. Data: 2008-05-18 15:18:06
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 18 May 2008 15:29:04 +0200, Emerge napisał(a):

    > Wymień swojego Windowsa na darmowe oprogramowanie opensource i zapomnij
    > o wykupywaniu licencji. To naprawdę wielkie oszczędności. Zachęcamy do
    > współpracy.

    Czyli co, mam licencję na windowsa, to teraz mam kupić usługę u Was i
    zapłacić znów, tylko tym razem za darmowy system?

    ROTFL :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2008-05-18 16:07:20
    Od: Emerge <e...@w...pl>

    Kapsel pisze:

    > Czyli co, mam licencję na windowsa, to teraz mam kupić usługę u Was i
    > zapłacić znów, tylko tym razem za darmowy system?
    >
    > ROTFL :D

    Istnieją różnego rodzaju licencje. Niektóre wymagają przedłużania co
    jakiś czas.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-05-18 16:42:20
    Od: Szymon <_news_@_mabateus_._pl_WITHOUT_>

    Emerge pisze:

    > Istnieją różnego rodzaju licencje. Niektóre wymagają przedłużania co
    > jakiś czas.
    >
    > Pozdrawiam

    Czyli mam zmienić Windowsa na licencję, za którą będę Wam płacił co
    jakiś czas?

    --

    * http://blog.mabateus.pl *

  • 5. Data: 2008-05-18 16:43:22
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > Wymień swojego Windowsa na

    NTG!

  • 6. Data: 2008-05-18 17:11:14
    Od: Emerge <e...@w...pl>

    Szymon pisze:

    > Czyli mam zmienić Windowsa na licencję, za którą będę Wam płacił co
    > jakiś czas?

    Nie. Zamiast Windowsa dokonujemy instalacji darmowego systemu
    operacyjnego, a płaci Pan jednorazowo za wykonaną przez nas usługę. Od
    tej pory opłaty licencyjne już Pana nie dotyczą i wobec naszej firmy
    również nie ma Pan zobowiązań.

  • 7. Data: 2008-05-18 17:16:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-18, Emerge <e...@w...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > operacyjnego, a płaci Pan jednorazowo za wykonaną przez nas usługę. Od
    > tej pory opłaty licencyjne już Pana nie dotyczą i wobec naszej firmy

    A co proponujecie w miejsce: Photoshopa, Autocada, Flasha (edytor), czy
    chociażby Płatnika?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-05-18 22:43:20
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > A co proponujecie w miejsce: Photoshopa, Autocada, Flasha (edytor), czy
    > chociażby Płatnika?

    Odpowiedzią jest milczenie :D

  • 9. Data: 2008-05-18 23:10:41
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-05-18 18:42 [Szymon] napisał(a):

    > Czyli mam zmienić Windowsa na licencję, za którą będę Wam płacił co
    > jakiś czas?

    Za Windowsa też powinieneś. Licencja na ten system jest ważna 5 lat,
    Potem powinna być odnowiona lub oprogramowanie powinno być usunięte z
    komputera.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 10. Data: 2008-05-19 00:24:48
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 19 May 2008 01:10:41 +0200, "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    wrote:

    >Za Windowsa też powinieneś. Licencja na ten system jest ważna 5 lat,
    >Potem powinna być odnowiona lub oprogramowanie powinno być usunięte z
    >komputera.

    Podeprzesz to jakimś źródłem?

    --
    Maciej Bójko