PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o poradę › Re: Prośba o poradę
  • From: "Scott" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prośba o poradę
    Date: Mon, 23 Dec 2002 08:59:15 +0100

    > Jestem pierwszy raz na tej grupie i nie wiem,czy dobrze trafiłem,
    > ale mam prośbę o poradę.

    - Trafiles dobrze...

    > Dostalem upomnienie w pracy na piśmie,moim zdaniem całkiem niesłusznie.

    - Tak z reguly bywa... :)

    > Mam7 dni na odwołanie,czy warto,a jeżeli tak,to w jaki sposób sformułować
    > odwołanie,by nie groziło,to póżniejszymi komplikacjami w stosunku do mnie
    > dalszej kariery zawodowej.

    - Czy warto ? - zalezy jakie masz stosunki w pracy. Tzn. - ja rowniez
    dostalem (tyle ze nagane), ale z racji tego ze mam fajna atmosfere w pracy,
    a tylko jedna osobe ktorej baardzo nie lubie (nie tylko ja z reszta) to
    dalem sobie spokoj. Nie wiem dokladnie jak jest z upomnieniem ale nagana
    znika z akt po 12 miesiacach. Poza tym jezeli przed terminem wymazania
    upomnienia bedziesz odchodzil z pracy to i tak nie mozna takiej informacji
    zapisac na swiadectwie pracy.

    > Dziękuję za pomoc zyczę Wesołych Świąt.
    - ...i wzajemnie...
    > Kan