PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o ocenę CV.

  • 11. Data: 2006-07-02 08:46:25
    Temat: Re: Prośba o ocenę CV.
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Macie jakieś pomysły co zawrzeć w liście? Bo dla mnie jest to
    > najtrudniejsza część do napisania :)

    Iwono, tak z ciekawosci zapytam, 2 letnie studia z zakresu Zarzadzania Personelem nie
    wystarczą, żeby z doza pewnosci siebie i bez pomocy innych napisac CV i list
    motywacyjny? A jak sobie maja poradzic elektrycy po szkolach zawodowych?
    Dla mnie to jest żenujące co robisz, jak mam byc szczery.

    Wojtek

  • 12. Data: 2006-07-02 09:13:14
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    fotech napisał(a):

> [...]
    motywacyjny? A jak sobie maja poradzic elektrycy po szkolach zawodowych?
    > Dla mnie to jest żenujące co robisz, jak mam byc szczery.

    Witam.
    Ok, to Twoje zdanie i szanuje je, ale:
    - studia, owszem, trwaja 2 ale semestry,
    - ich program http://www.agh.edu.pl/stpodypl/studium.php?id=56 nie
    zawiera szkolen z zakresu, o którym piszesz,
    - samodzielnie napisalem CV, a teraz prosze tylko osby zwiazene z tym
    tematem zawodowo o ocene tego co napisalam i sugestie co mozna poprawic.
    A co do tego, ze najtrudniejsze dla mnie jest napisanie LM to nie widze
    w tym nic dziwnego. Szczegolnie, iz wiekszosc informacji o mnie i tym co
    robie zawodowo zawarta jest (zgodnie z sugestiami Macka i Wiktora) w CV.
    - elektryk po szkole zajmuje sie instalacjami elektrycznymi (to jego
    zawod i z tym sobie pewnie dobrze radzi). Moj zawod jest troche inny i
    watpliwosci co do tego jak napisac LM chyba sa dopuszczalne,
    - a jak Ty sobie radzisz z instalacjami wysokonapieciowymi?:)
    Bez flame war prosze:)
    --
    Iwona

  • 13. Data: 2006-07-02 09:27:26
    Temat: Re: Pro?ba o ocenę CV.
    Od: Wiktor <w...@p...onet.pl>

    Tomek napisał(a):

    > Zanim cos splodzisz na grupie to pomysl dwa razy (cenzurka). Lewy musisz
    > byc w temacie. Jako panna ma wieksze szanse na prace niz zamezna.
    > Pracodawca o ile pamietam nie ma sam prawa o to pytac.

    Ale po co przyzwyczajać pracodawców do tego, że podczas rekrutacji mają
    te informacje?

    --
    Wiktor

  • 14. Data: 2006-07-02 10:35:46
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Qlfon napisał(a):
    > Poprawiłam CV zgodnie z Waszymi sugestiami, odtajniłam też dane...
    To jeszcze taka mała uwaga, co mi się od razu rzuciło w oczy. Może się
    czepiam lub jest to efekt moich indywidualnych preferencji odnośnie
    sposobu prowadzenia szkoleń, ale:

    "przygotowywanie materiałów szkoleniowych (prezentacje w Power Point..."

    od razu podsuwa mi widok prelegenta, który nie tyle szkoli, co wyświetla
    slajd i mówi, następny slajd + opis słowny, następny slajd + opis
    słowny, następny slajd + opis słowny... zero interakcji z grupą, zero
    procesu, zero nauki przez doświadczenie. Takie mam skojarzenie, choć
    może mam je dlatego, że sam nie znoszę prezentacji w pracy i prawie
    nigdy ich nie używam.

    Tak mi się nasunęło...

    pozdr.
    m.

  • 15. Data: 2006-07-02 11:46:33
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    Wiktor napisał(a):

    > Ale po co przyzwyczajać pracodawców do tego, że podczas rekrutacji mają
    > te informacje?

    Bo jak sprytny pracodawca, to i tak wszystkie te dane uzyska zgodnie z
    prawem (kogo powiadomic w razie wypadku/czy czlonkow rodziny
    (meza/dzieci) objac ubezpieczeniem zdrowotnym/oswiadczenie pracownika
    dot. dni na opieke nad zdrowym dzieckiem itp...)

    Druga sprawa jak je pozniej wykorzysta.. ;)

  • 16. Data: 2006-07-02 12:27:05
    Od: Wiktor <w...@p...onet.pl>

    Dariusz Tarczoń napisał(a):

> [...]
    > (meza/dzieci) objac ubezpieczeniem zdrowotnym/oswiadczenie pracownika
    > dot. dni na opieke nad zdrowym dzieckiem itp...)

    Ale to już po podpisaniu umówy, prawda?

    --
    Wiktor

  • 17. Data: 2006-07-03 00:44:07
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    Wiktor napisał(a):

    > Ale to już po podpisaniu umówy, prawda?

    I co to zmieni, przeciez nie podpisuje sie jako pierwszej umowy na czas
    nieokreslony, tylko zwykle na okres probny (<=3 m-cy) ;)
    A na swiadectwie pracy bedzie: "umowa rozwiazana z okresem na jaki
    zostala zawarta" :)

    PS osobiscie nie dyskryminuje kobiet (ani tym bardziej matek) bo moga
    sie czasem okazac bardziej dyspozycyjne od innych pracownikow :)

    Pozdrawiam... :)

  • 18. Data: 2006-07-03 14:04:14
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Dziekuję za wszystkie uwagi. Część zastosowałam i poszło :)