PracaGrupypl.praca.dyskusje › McDonalds - opinie

  • 1. Data: 2003-07-04 20:39:32
    Temat: McDonalds - opinie
    Od: "Wiktor" <3...@w...pl>

    Sory za zaśmiecanie działu, ale pracował ktoś w w/w firmie, najlepiej w
    3mieście?
    Prosiłbym o zrównoważone opinie i podanie gdzie.

  • 2. Data: 2003-07-05 10:45:33
    Temat: Re: McDonalds - opinie
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Wiktor wrote:

    > Sory za zaśmiecanie działu, ale pracował ktoś w w/w firmie, najlepiej w
    > 3mieście?
    > Prosiłbym o zrównoważone opinie i podanie gdzie.

    hmm wiem ze nie przyjmuja ladnych dziewczyn..aby nie odwracaly uwagi od
    towaru :)

    m.

  • 3. Data: 2003-07-07 12:51:57
    Od: "Niebudek Łukasz" <d...@p...interia.pl>

    Nie polecam. Trzeba sie nazapierdzielac za smieszne pieniadze, nie pozwola
    ci usiasc, no chyba ze wezmiesz nocki. plusy sa takie, ze bedziesz mila
    prace, nauczysz sie pracowac, mozesz pracowac na 1/2 etatu lub nocki, mozesz
    sie zamieniac z innymi pracownikami jesli chodzi od ni i godziny pracy,
    robia proesjonalne szkolenia itd.

    jak masz cos innego to zrezygnuj z mcdonald's wycisna z ciebie soki...

    Pozdrawiam Czarek