PracaGrupypl.praca.dyskusje › notka o zgodzie na wykorzystanie danych osobowych w cv

  • 1. Data: 2003-07-04 17:45:46
    Temat: notka o zgodzie na wykorzystanie danych osobowych w cv
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    czy jesli wysylam do tej samej firmy cv i list motywacyjny i w cv juz mam
    klauzule o wykorzystaniu danych osobowych to czy taka klauzula musi sie
    znalesc rowniez w liscie motywacyjnym???

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 2. Data: 2003-07-04 18:06:43
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl> wrote in news:be4egn$451$1
    @sklad.atcom.net.pl:

    > czy jesli wysylam do tej samej firmy cv i list motywacyjny i w cv juz
    > mam
    > klauzule o wykorzystaniu danych osobowych to czy taka klauzula musi sie
    > znalesc rowniez w liscie motywacyjnym???

    Zapewne otrzymasz rozne odpowiedzi - ja uwazam, ze jesli klauzula znajdzie sie i tu i
    tu
    to w niczym nie zaszkodzi, a moze pomoc.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-07-04 22:43:40
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Solos napisał:

    > czy jesli wysylam do tej samej firmy cv i list motywacyjny i w cv juz mam
    > klauzule o wykorzystaniu danych osobowych to czy taka klauzula musi sie
    > znalesc rowniez w liscie motywacyjnym???

    Jeżeli wysyłasz e-mailem, to nie ma to najmniejszego znaczenia - i tak
    bez podpisu cyfrowego nie ma mocy prawnej i firma przyjmująca taką
    aplikację powinna ją wyrzucić do kosza na smieci. Ale dzieki Bogu tego
    nie robi. ;)

    Flyer