PracaGrupypl.praca.dyskusjeProjekt menu dla baru - pytanie. › Re: Projekt menu dla baru - pytanie.
    From: Kuroi Bonza <b...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Projekt menu dla baru - pytanie.
    Date: Sat, 30 Jun 2007 18:37:43 +0200

    Woojas pisze:
    > Witam serdecznie,
    > mam pytanie, czy ktoś może orientuje się ile tak mniej więcej kosztuje
    > wykonanie projektu graficznego takiego menu, gdyż ostatnio otrzymałem
    > propozycje wykonania takiego zlecenia z jednego baru, ale nie mam pojęcia
    > jakiej zapłaty należy zarządać.
    co to znaczy menu dla baru? to menu ma stac pod barem, na barze, czy ma
    to byc na stronie internetowej baru?
    Na stolarce i grafice sie nie znam, wiec tu sie nie wypowiem.

    Jezeli ma to byc menu na www, to w ustaleniu ceny pomoga Ci nastepujace
    przyklady pytan:
    - jaka ma byc technologia wykonania menu (flash, czy cos innego)
    - czy Ty to bedziesz mogl zrobic i na tym tez zarobic, czy robisz sam
    projekt a na reszcie ktos inny zarobi
    - jak bardzo rozbudowane ma byc to menu (czy tylko zwykle boczne, czy
    jego elementy maja byc tez w innych miejscach strony, ile ma wchodzic
    podstron - sam wiesz ze ilosc tekstu wplywa na grafike)
    - czy serwis jest juz rozpisany, czy Ty masz sie tym zajac
    - wreszcie jak duzy to jest bar i w jakim miescie - to takze wplywa na
    stawke ktorej mozesz zarzadac.

    na podstawie tego co podales nikt Ci stawki nie poda, do takiej wyceny
    powinny byc odpowiedzi na minimum te pytania ktore Ci podalem

    Dariusz
    Bądź najlepszy! http://www.kaizen-edu.com
    Płyta za darmo! http://www.sukces.samodoskonalenie.com
    GRUPA DYSKUSYJNA http://skocz.pl/kaizen-new