PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista - zdalnie

  • 1. Data: 2005-04-08 17:34:21
    Temat: Programista - zdalnie
    Od: "Jarod" <b...@g...pl>

    Czesc
    Szukam pracy jako progamista, i tu pojawia sie pytanie ile firm zgodzi sie
    na prace zdalna ? W sumie moglbym byc w siedzibie firmy raz w tygodniu.
    Spotkalem sie z roznymi ofertami pracy zdalnej, ale zazwyczaj od firm ktore
    naprawde mnie interesowaly nie padala taka propozycja... Chetnie uslysze
    opinie osob pracujacych zdalnie.
    Jarod

  • 2. Data: 2005-04-09 01:25:54
    Temat: Re: Programista - zdalnie
    Od: exe the cute <k...@p...onet.pl>

    Jarod napisał(a):
> [...]
    > naprawde mnie interesowaly nie padala taka propozycja... Chetnie uslysze

    Podeślij mi na email kontakt do Ciebie, jeśli jesteś zainteresowany
    pracą zdalnie (max 2-4 spotkania). Praca na umowę zlecenie. VB, PPC.

    Pzdr
    Exe Very Cute