PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista - swiezak

  • 1. Data: 2007-04-14 19:49:41
    Temat: Programista - swiezak
    Od: "Lucek" <l...@v...pl>

    Witam
    Jak w temacie programista bez doswiadczenia w zawodzie. Chcialbym sie zapytać
    kogos z branzy gdzie szukac pracy i jakiej pensji moge oczekiwac. Pisalem
    projekty open source w javie (dokladnie dwa , jeden serwer gier dzialajacy w
    sieci rozbudowana aplikacja podobne do gier na wp kurnik i drugi mniejszy ).
    Ostatnio przenioslem sie na j2ee (okolo 1.5 roku) - spring hibernate calkiem
    biegle , aop , javamail perfect itd servlety ,jstl itd.

    Za wszelkie rady i wskazówki będe bardzo wdzięczny szanownym grupowiczom.

    Pozdrawiam Lucek

  • 2. Data: 2007-04-17 21:18:29
    Temat: Re: Programista - swiezak
    Od: c...@p...onet.pl

    Lucek wrote:
> [...]
    > biegle , aop , javamail perfect itd servlety ,jstl itd.
    >

    > Za wszelkie rady i wskazówki będe bardzo wdzięczny szanownym grupowiczom.

    Jest taka stronka www.jobpilot.pl :)
    Wiekszosc lepszych firm daje tam ogloszenia. Sa tez z innych krajow.

  • 3. Data: 2007-04-18 07:37:26
    Od: l...@v...pl

    > Jest taka stronka www.jobpilot.pl :)
    > Wiekszosc lepszych firm daje tam ogloszenia. Sa tez z innych krajow.

    No tak jest :) jednak moje pytanie wiąze sie z moim brakiem doswiadczenia
    zawodowego w tej branzy i tym ile moge zazadac na poczatek . Teraz wychodze 2k
    do przodu po wszysktich oplatach i kalkuluje sobie czy nie zaczac pracowac w
    wiekszym miescie co wiaze sie oczywiscie z przeprowadzka .

    Pozdrawaim
    Lucek

  • 4. Data: 2007-04-18 07:49:24
    Od: c...@p...onet.pl

    On 18 Kwi, 09:37, l...@v...pl wrote:

> [...]
    > do przodu po wszysktich oplatach i kalkuluje sobie czy nie zaczac pracowac w
    > wiekszym miescie co wiaze sie oczywiscie z przeprowadzka .

    To ile mozesz zarabiac na poczatek dosc mocno zalezy od firmy i od
    miasta. Ja mieszkam\pracuje w Krakowie i tutaj jezeli jestes dobry bez
    jakiegos wiekszego doswiadczenia (np zaraz po studiach) mozesz zarobic
    5 kilo.
    Podejrzewam, ze w Warszawie zarobisz wiecej ale to tylko
    przypuszczenia (nigdy w Warszawie nie pracowalem).

    Jedyne co moge polecic to aplikowac na interesujace dla Ciebie
    stanowisko i uczciwa powiedziec na rozmowie ile chcesz zarabiac. Jedne
    firmy pomysla ze zwariowales jak powiesz, ze 3k, dla innych to bedzie
    malo.

    Pzdr