PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prywatny komputer w firmie

  • 1. Data: 2007-04-13 13:49:36
    Temat: Prywatny komputer w firmie
    Od: Albert <u...@m...one.pl>

    Witam

    Jak to jest jak sie uzywa prywatnego kompa w firmie, czy pracodawca
    powinien dodatkow za to placic? Tak samo jesli chodzi o wyjazd sluzbowy
    i uzywanie prywatnego kompa . Mowie tutaj o laptopie

    pozdrawiam

    Albert

  • 2. Data: 2007-04-13 14:00:38
    Temat: Re: Prywatny komputer w firmie
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 13-04-2007 o 15:49:36 Albert <u...@m...one.pl> napisał(a):

> [...]
    > powinien dodatkow za to placic? Tak samo jesli chodzi o wyjazd sluzbowy
    > i uzywanie prywatnego kompa . Mowie tutaj o laptopie

    Powinien raczej zabronić.

    Jak to się stało, że w firmie, z którą jesteś związany (jak rozumiem)
    umową o pracę, używasz prywatnego komputera?

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.

  • 3. Data: 2007-04-13 17:20:30
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    chora sytuacja...
    a nie mozesz powiedzieć, ze ci sie popsuł?

  • 4. Data: 2007-04-13 18:19:01
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 13 Apr 2007 16:00:38 +0200, Tomek P. napisał(a):

    > Powinien raczej zabronić.

    Ja zakładam że pracodawca nawet go prosił o to by używał komputera.

    > Jak to się stało, że w firmie, z którą jesteś związany (jak rozumiem)
    > umową o pracę, używasz prywatnego komputera?

    A o używaniu *prywatnego* samochodu w pracy - słyszałeś?

  • 5. Data: 2007-04-13 18:23:17
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 13-04-2007 o 20:19:01 Artur <s...@r...pbz> napisał(a):

    > Ja zakładam że pracodawca nawet go prosił o to by używał komputera.

    > A o używaniu *prywatnego* samochodu w pracy - słyszałeś?

    Oczywiscie, z umową. Nie z "proszeniem o uzywanie".

  • 6. Data: 2007-04-14 08:49:37
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > A o używaniu *prywatnego* samochodu w pracy - słyszałeś?

    Ja używam prywatnego auta w pracy, bo co?

  • 7. Data: 2007-04-14 14:30:19
    Od: Albert <u...@m...one.pl>

    MI napisał(a):
    > chora sytuacja...
    > a nie mozesz powiedzieć, ze ci sie popsuł?
    >
    > --
    No wlasnie tak wlasnie bede mial zamiar zrobic poprostu powiem ze ulegl
    uszkodzeniu i tyle

  • 8. Data: 2007-04-16 08:02:57
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    > No wlasnie tak wlasnie bede mial zamiar zrobic poprostu powiem ze ulegl
    > uszkodzeniu i tyle

    A jak by hipotetycznie naprawdęuległ uszkodzeniu w trakcjie używania go w pracy?
    Kto by za to zapłacił?

    Pracodawcy nie stać na komputer?

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Maricn

  • 9. Data: 2007-04-17 06:13:34
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 13 Apr 2007 15:49:36 +0200, Albert napisał(a):

> [...]
    > powinien dodatkow za to placic? Tak samo jesli chodzi o wyjazd sluzbowy
    > i uzywanie prywatnego kompa . Mowie tutaj o laptopie

    Kolega ma podobną sytuację, ale dogadał się z pracodawcą - podpisali umowę.
    Dodatkowo dostaje 100 zł miesięcznie za użyczenie swojego sprzętu.
    Acha, jest jeszcze jedno "ale" - kumpel sam tego chciał, bo wolał wykonywać
    swoją pracę na swoim maku, niż na firmowym pececie.

    3mcie się
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 10. Data: 2007-04-17 08:20:19
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Albert napisał(a):
> [...]
    > powinien dodatkow za to placic? Tak samo jesli chodzi o wyjazd sluzbowy
    > i uzywanie prywatnego kompa . Mowie tutaj o laptopie

    Sporządź umowę użyczenia, określ warunki użyczenia swojego sprzętu.

    http://www.poradaprawna.pl/index_pytania.php?co=pozy
    cja&id=21910

    Tobi