PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista - swiezak › Re: Programista - swiezak
    From: c...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista - swiezak
    Date: 18 Apr 2007 00:49:24 -0700

    On 18 Kwi, 09:37, l...@v...pl wrote:

    > No tak jest :) jednak moje pytanie wiąze sie z moim brakiem doswiadczenia
    > zawodowego w tej branzy i tym ile moge zazadac na poczatek . Teraz wychodze 2k
    > do przodu po wszysktich oplatach i kalkuluje sobie czy nie zaczac pracowac w
    > wiekszym miescie co wiaze sie oczywiscie z przeprowadzka .
    >
    > Pozdrawaim
    > Lucek
    >
    > --

    To ile mozesz zarabiac na poczatek dosc mocno zalezy od firmy i od
    miasta. Ja mieszkam\pracuje w Krakowie i tutaj jezeli jestes dobry bez
    jakiegos wiekszego doswiadczenia (np zaraz po studiach) mozesz zarobic
    5 kilo.
    Podejrzewam, ze w Warszawie zarobisz wiecej ale to tylko
    przypuszczenia (nigdy w Warszawie nie pracowalem).

    Jedyne co moge polecic to aplikowac na interesujace dla Ciebie
    stanowisko i uczciwa powiedziec na rozmowie ile chcesz zarabiac. Jedne
    firmy pomysla ze zwariowales jak powiesz, ze 3k, dla innych to bedzie
    malo.

    Pzdr