PracaGrupypl.praca.dyskusje › GlobalTestMarket - jak to jest z tymi płatnymi ankietami?

  • 1. Data: 2007-04-13 11:28:41
    Temat: GlobalTestMarket - jak to jest z tymi płatnymi ankietami?
    Od: "Callie" <c...@o...pl>

    Czy ktoś słyszał o GlobalTestMarket, albo może ktoś wypełnia dla nich
    ankiety?
    Czy można na tym zarobić coś w ogóle?
    Jak wygląda sprawa z przysyłaniem i realizowaniem tych czeków.?

  • 2. Data: 2009-08-21 13:05:05
    Od: "peciono" <peciono@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Tak. Ja od ponad 2 lat wypełniam dla nich ankiety. Do tej pory uzbierałem coś ok. 50
    $. Przysłali czek i jest problem bo wszystkie banki za realizację czeku do inkasa
    pobierają ogromne prowizje ok. 50zł. Tak wiec zostaje mi wiele wiele mniej niż kwota
    na czeku;

  • 3. Data: 2009-08-21 14:19:25
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 13:05:05 +0000 (UTC), "peciono" <peciono@WYTNIJ_TOwp.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    pobierają
    >ogromne prowizje ok. 50zł. Tak wiec zostaje mi wiele wiele mniej niż kwota na czeku;

    O rany! Niesamowita oferta! To około 6 centów dziennie!

    Normalnie takie pieniądze mogą przewrócić człowiekowi w głowie i nie wie co z
    nimi zrobić.

    Ja pierrrrniczę, że też ludzie dają się jeszcze takim "ofertom" omamić zamiast
    zająć się normalną pracą.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 4. Data: 2009-08-21 14:24:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Sławomir Szyszło pisze:
    > Dnia Fri, 21 Aug 2009 13:05:05 +0000 (UTC), "peciono" <peciono@WYTNIJ_TOwp.pl>
    > wklepał(-a):

    50 $.

    > O rany! Niesamowita oferta! To około 6 centów dziennie!

    Nieważne ile dziennie, tylko ile pracy w skali tygodnia/miesiąca
    trzeba na to przeznaczyć. Rzadko kiedy jest to ponad 15 minut tygodniowo.

> [...]
    > nimi zrobić.
    >
    > Ja pierrrrniczę, że też ludzie dają się jeszcze takim "ofertom" omamić zamiast

    Różne są gusta, jeden spędza godzinę dziennie za darmo na wypisywaniu
    głupot na grupach dyskusyjnych, a drugi wypełnia przez 15 minut
    tygodniowo ankiety, aby po 2 latach dostać czek na 50$.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-08-21 15:10:14
    Od: evil overlord <s...@p...fm>

    Liwiusz wrote:

    > Nieważne ile dziennie, tylko ile pracy w skali tygodnia/miesiąca
    > trzeba na to przeznaczyć. Rzadko kiedy jest to ponad 15 minut tygodniowo.

    Czyli wychodzi jakieś 4zł brutto za godzinę, też nie za wiele.

  • 6. Data: 2009-08-21 15:43:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "evil overlord" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Czyli wychodzi jakieś 4zł brutto za godzinę, też nie za wiele.

    A wyplata raz na dwa lata.

  • 7. Data: 2009-08-22 08:10:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    evil overlord pisze:

    > Czyli wychodzi jakieś 4zł brutto za godzinę, też nie za wiele.

    15*104/60=26 godzin
    50$*2,88=144zł
    144/26=5,54zł/h

    I naprawdę jest wiele bardziej bezsensownych rzeczy, które ludzie robią
    w internecie za darmo dla czyjegoś zysku (jak choćby wypisują i czytają
    komentarze na onecie, dzięki czemu serwisy takie zarabiają na
    reklamach), więc nie widzę powodu, aby jakoś specjalnie piętnować Global
    Test Market.

    --
    Liwiusz