PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista/ Projektant/Administrator baz danych

  • 11. Data: 2006-09-11 20:30:51
    Temat: Re: Programista/ Projektant/Administrator baz danych
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 11 Sep 2006 12:45:55 -0700, MiReK <r...@a...pl>
    w <1...@q...googlegroups.c

    om> napisał:

    > Okej, ja generuje na podstawie inspiracji z artykulu.

    Pitu pitu z tą inspiracją.

    > Zostawie cie z ta ciekawoscią.

    Prawie, prawie robi wielką różnicę. Trollu.

    > Sam artykul jest mi obojetny, wazne dla mnie jest to co ja mam do
    > powiedzenia, czyli to co mi stoi haha

    Jakby ci był obojętny, to byśgo tak nachalnie nie emitował.

    > Autor tego watku czyli ja uzyl cytatu by zainspirowac temat. Nie musi

    Jak widać jest drastycznie nieinspirujący. Drugi taki.

    > Jakub-chlopiec obejrzal sobie film sensacyjny i swoje wypociny
    > prezentuje na necie hahaha

    Jakby ci to powiedzieć: kupa z ciebie, a nie programista, poszukaj
    sobie, kto to byli Ford, Fulkerson i z czego są słowa grant i revoke, a
    potem zacznij kompromitowaćsię na usenecie.

    Ehh, żebym sygnaturkę musiał tłumaczyć komuś, kto (nieudolnie) próbuje
    dyskutować o programowaniu. Ale żenada.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 12. Data: 2006-09-19 08:48:05
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Cieć coś napisał...

    om> napisał:

    > Pitu pitu z tą inspiracją.

    pitu-pitu masz zamiast mozgu w glowie.

    > Prawie, prawie robi wielką różnicę. Trollu.

    Tak mowia tylko kretyni.

    > Jakby ci był obojętny, to byśgo tak nachalnie nie emitował.

    Nachalnie to ci ch...ja wloze do geby.

    > Jak widać jest drastycznie nieinspirujący. Drugi taki.

    Jestes drastycznie rąbniety w czolo.

    > Jakby ci to powiedzieć: kupa z ciebie, a nie programista, poszukaj
    > sobie, kto to byli Ford, Fulkerson i z czego są słowa grant i revoke, a
    > potem zacznij kompromitowaćsię na usenecie.

    Dla mnie i tak jestes glupek albo dzieciak po filmie sensacyjnym co
    robi ach i och na widok Rambo ahaha

    > Ehh, żebym sygnaturkę musiał tłumaczyć komuś, kto (nieudolnie) próbuje
    > dyskutować o programowaniu. Ale żenada.

    Powinnies sie nazywac Jakub Glupek, pasowaloby to do ciebie.

  • 13. Data: 2006-09-19 10:36:16
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 19 Sep 2006 01:48:05 -0700, MiReK <r...@a...pl>
    w <1...@i...googlegroups.co
    m> napisał:

    > Jakub Lisowski napisał(a):
    >
    > Cieć coś napisał...
    [ ... ]
    > pitu-pitu masz zamiast mozgu w glowie.
    [ ... ]
    > Tak mowia tylko kretyni.

    Którego słowa nie potrafisz przeczytać/powtórzyć/nie zrozumiałeś?

    [ ... ]
    > Nachalnie to ci ch...ja wloze do geby.

    Nawet jakbyś przysłał zdjęcie to nie skorzystam, a tobie mogłoby sie nie
    spodobać.

    [ ... ]
> [...]
    > robi ach i och na widok Rambo ahaha
    [ ... ]
    > Powinnies sie nazywac Jakub Glupek, pasowaloby to do ciebie.

    Cieniuteńki zawodnik. Nawet na trolla się nie nadaje, 2 maile,
    propozycja seksualna i po sprawie.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 14. Data: 2006-09-19 21:03:20
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    m> napisał:

    > [ ... ]
    > [ ... ]
    >
    > Którego słowa nie potrafisz przeczytać/powtórzyć/nie zrozumiałeś?

    Mow te slowa do lustra moze wyjdziesz na czlowieka rozumnego ahaha

    > [ ... ]
    >
    > Nawet jakbyś przysłał zdjęcie to nie skorzystam, a tobie mogłoby sie nie
    > spodobać.

    Szkaradny r...ju zaraz bedziesz mi szamkal.

    > [ ... ]
    > [ ... ]
    > [ ... ]
    >
    > Cieniuteńki zawodnik. Nawet na trolla się nie nadaje, 2 maile,
    > propozycja seksualna i po sprawie.

    Ty sie na trola nadajesz z tym szk...radnym r....jem. ahaha

    > ja czyli jakub

    ty, czyli cymbal, ok

    > --
    > Z zaparkowanego Forda Fulkersona wysiedli generał Grant i porucznik
    > Revoke.

    Forda , jak dla ciebie to wysiedli z Syrenki albo Wartburga ahaha

  • 15. Data: 2006-09-20 08:05:05
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 19 Sep 2006 14:03:20 -0700, MiReK <r...@a...pl>
    w <1...@i...googlegroups.com
    > napisał:

    Jak prawdopodobnie zauważyłeś, posłałem oferty odbycia oralnego stosunku
    homoseksualnego do Andrzeja Buse na onecie (a...@o...pl), może on się
    zainteresuje szamkaniem, cokolwiek by to nie znaczyło.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 16. Data: 2006-09-20 20:57:15
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Jakub Lisowski napisał(a):
> [...]
    > homoseksualnego do Andrzeja Buse na onecie (a...@o...pl), może on się
    > zainteresuje szamkaniem, cokolwiek by to nie znaczyło.

    Jak chcesz mi poszamkac to dam ci nawet 1000 zl za twoj jezor na moim
    ch...ju ahahaha

    > ja czyli jakub

    ty czyli pier....dola

  • 17. Data: 2006-09-21 09:01:08
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    <cut>
    Jak chcesz mi poszamkac to dam ci nawet 1000 zl za twoj jezor na moim
    ch...ju ahahaha

    > ja czyli jakub

    ty czyli pier....dola

    <cut>
    Ty czyli prymityw... idz stad trollu, bo na wymioty mi sie zbiera jak czytam
    twoje prymitywne i gowniarskie komenty. Ja rozumiem, ze razem z dresami na
    osiedlu znalezliscie wspolny jezyk, ale nie musisz przenosic go tutaj.

  • 18. Data: 2006-09-21 09:59:53
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    MiReK wrote:

    [ciach]

    PLONK, za całokształt, anonimowy przygłupie.

    --
    No signature found.

  • 19. Data: 2006-09-21 19:17:49
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Piotr Hosowicz napisał(a):
    > MiReK wrote:
    >
    > [ciach]
    >
    > PLONK, za całokształt, anonimowy przygłupie.

    TY bajkowy przyglupie, mozesz na mnie mowic Mirek Mistrz.

  • 20. Data: 2006-09-21 19:25:03
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    clockworkoi napisał(a):
> [...]
    ps.com...

    > <cut>
    > Jak chcesz mi poszamkac to dam ci nawet 1000 zl za twoj jezor na moim

    Chyba jestes trolicą albo raczej brzydką , starą, k...rwą. Ale coz
    umowa jest umowa, daje tysiaka za twoj jezor na moim penisie. Na twarz
    nie bede patrzyl blee
    Ahahaha