PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto na admina

  • 1. Data: 2006-09-10 11:10:24
    Temat: Kto na admina
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    Przeczytalem artykul Roberta Rybczynskiego z HRK
    http://www.hrk.pl/is/is.php/28/173/, pt: rozwoj zawodowy w kontekscie
    karriery dla informatyka i znalazlem w nim stwierdzenie, ktore
    kwalifikuje wg R.R. dla zawodu administratora sieci:

    "Najlepszymi kandydatami na administratorów sa osoby posiadajace
    dobry zmysl organizacyjny, lubiace prace z ludzmi i posiadajace
    dobrze rozwiniete umiejetnosci analityczne."

    Ja na to patrze z perspektywy, poniewaz pracuje w innej branzy. Pytanko
    do adminow, jakie cechy byscie wytypowali ktore sa przydatne do pracy
    jako administrator/administrator sieci. Pytam w kontekscie rozwoju
    zawodowego informatyka.

  • 2. Data: 2006-09-10 18:30:58
    Temat: Re: Kto na admina
    Od: <c...@g...com>

    Ja to uwazam ze trzeba miec stalowe nerwy na uzytkownikow... Bo na
    dzisiejszym poziomie doswiadczenia normalnego uzytkownika, czyli takiej
    krystyny z gazowni to trzeba harowac jak wol by wsyzstko dzialalo i ktos cos
    rozumial.

    Uzytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

  • 3. Data: 2006-09-10 19:15:37
    Od: Jakub Wartak <s...@d...n0sp4m.pl>

    c...@g...com wrote:

> [...]
    > dzisiejszym poziomie doswiadczenia normalnego uzytkownika, czyli takiej
    > krystyny z gazowni to trzeba harowac jak wol by wsyzstko dzialalo i ktos

    Kontakt uzytkownicy <=> administrator ( w sensie inzyniera sieci / systemow
    czy tez DBA ) nie powinien miec miejsca bezposrednio. IMHO jedynymi ludzmi
    kontaktujacymi sie z adminami w sprawach klientow powinnieni byc ludzie z
    helpdesku i to tez w bardzo zorganizowany sposob ( tickety itd ).

    No chyba ze mowimy o czyms malym bez strukury organizacyjnej.

    --
    Jakub Wartak
    http://vnull.pcnet.com.pl/

  • 4. Data: 2006-09-10 21:35:21
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    c...@g...com wrote:

> [...]
    > na dzisiejszym poziomie doswiadczenia normalnego uzytkownika,
    > czyli takiej krystyny z gazowni to trzeba harowac jak wol by

    Przez 7 lat tak pracowalem i nie narzekam na nerwy :-)))
    Nawet dostrzezono moje sukcesy w pracy z uzytkownikami ale
    oszczednosci byly wazniejsze.
    Ale rzeczywiscie trzeba miec predyspozycje bo to ciezki kawalek
    chleba.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 5. Data: 2006-09-11 13:44:37
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    c...@g...com napisał(a):
> [...]
    > krystyny z gazowni to trzeba harowac jak wol by wsyzstko dzialalo i ktos cos

    Pracujesz jako administrator sieci?