PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista/ Projektant/Administrator baz danych › Re: Programista/ Projektant/Administrator baz danych
    From: "MiReK" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista/ Projektant/Administrator baz danych
    Date: 19 Sep 2006 01:48:05 -0700

    Cieć coś napisał...

    om> napisał:

    > Pitu pitu z tą inspiracją.

    pitu-pitu masz zamiast mozgu w glowie.

    > Prawie, prawie robi wielką różnicę. Trollu.

    Tak mowia tylko kretyni.

    > Jakby ci był obojętny, to byśgo tak nachalnie nie emitował.

    Nachalnie to ci ch...ja wloze do geby.

    > Jak widać jest drastycznie nieinspirujący. Drugi taki.

    Jestes drastycznie rąbniety w czolo.

    > Jakby ci to powiedzieć: kupa z ciebie, a nie programista, poszukaj
    > sobie, kto to byli Ford, Fulkerson i z czego są słowa grant i revoke, a
    > potem zacznij kompromitowaćsię na usenecie.

    Dla mnie i tak jestes glupek albo dzieciak po filmie sensacyjnym co
    robi ach i och na widok Rambo ahaha

    > Ehh, żebym sygnaturkę musiał tłumaczyć komuś, kto (nieudolnie) próbuje
    > dyskutować o programowaniu. Ale żenada.

    Powinnies sie nazywac Jakub Glupek, pasowaloby to do ciebie.