PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista/ Projektant/Administrator baz danych

  • 21. Data: 2006-09-22 07:42:11
    Temat: Re: Programista/ Projektant/Administrator baz danych
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:1158866703.546827.152020@m73g2000cwd.googlegrou
    ps.com...

    clockworkoi napisał(a):
    > Użytkownik "MiReK" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > <cut>
    > Jak chcesz mi poszamkac to dam ci nawet 1000 zl za twoj jezor na moim
    > ch...ju ahahaha

    > ty czyli pier....dola
    >
    > <cut>
    > Ty czyli prymityw... idz stad trollu

    Chyba jestes trolicą albo raczej brzydką , starą, k...rwą. Ale coz
    umowa jest umowa, daje tysiaka za twoj jezor na moim penisie. Na twarz
    nie bede patrzyl blee
    Ahahaha

    <cut>
    Poszlo do abuse. Ty masz Plonka - gratulacje, pierwszego jakiego daje...
    wracaj do piaskownicy, tylko nie odzywja sie tam, bo zanizysz poziom.

  • 22. Data: 2006-09-22 08:50:20
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 22 Sep 2006 09:42:11 +0200, clockworkoi <c...@p...onet.pl>
    w <ef044k$qfh$1@news.onet.pl> napisał:

> [...]
    > Poszlo do abuse. Ty masz Plonka - gratulacje, pierwszego jakiego daje...
    > wracaj do piaskownicy, tylko nie odzywja sie tam, bo zanizysz poziom.

    Abuse onetu powiedziało, że tylko adres jest onetowy, i powinno pójść do
    googlowego abuse. Tam mi się nie chciało.

    Ale jest inny sposób - ten sam osobnik ogłasza się na pl.praca.szukana,
    tak twierdzi google. Zastanawiam się, czy przypadkiem tam nie dorzucić
    linków do jego tutejszych występów.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 23. Data: 2006-09-23 14:41:39
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrneh78uc.fsl.jakub@jakub.kofeina.net...
    <cut>

    > Abuse onetu powiedziało, że tylko adres jest onetowy, i powinno pójść do
    > googlowego abuse. Tam mi się nie chciało.

    Mi sie chcialo. Wyslalem bezposrednio do abuse googla.

    > Ale jest inny sposób - ten sam osobnik ogłasza się na pl.praca.szukana,
    > tak twierdzi google. Zastanawiam się, czy przypadkiem tam nie dorzucić
    > linków do jego tutejszych występów.

    Niezly pomysl. Mozna by rzec, ze to taki nasz obywatelski obowiazek, nie?;)
    pozdr
    /p

  • 24. Data: 2006-09-29 16:36:44
    Od: "MiReK" <r...@a...pl>

    clockworkoi napisał(a):
> [...]
    >
    > Chyba jestes trolicą albo raczej brzydką , starą, k...rwą. Ale coz
    > umowa jest umowa, daje tysiaka za twoj jezor na moim penisie. Na twarz

    Och, ach, ech...
    Za co, ze jestes trolicą? buhahaha Slowo penis ci powinno byc znane, a
    jak chcesz poznac to mozemy sie spotkac hahaha