PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista/ Projektant/Administrator baz danych › Re: Programista/ Projektant/Administrator baz danych
    From: "MiReK" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Programista/ Projektant/Administrator baz danych
    Date: 11 Sep 2006 12:45:55 -0700

    om> napisał:

    > To nie artykuł generuje, tylko ty.

    Okej, ja generuje na podstawie inspiracji z artykulu.

    >Prawie ciekawe po co.

    Zostawie cie z ta ciekawoscią.

    > Sam artykuł mi zwisa.

    Sam artykul jest mi obojetny, wazne dla mnie jest to co ja mam do
    powiedzenia, czyli to co mi stoi haha

    >Nie ma urla, nie ma artykułu.

    Autor tego watku czyli ja uzyl cytatu by zainspirowac temat. Nie musi
    byc calego artykulu, gdyz interesowal mnie tylko pewna czesc tego
    artykulu dotyczaca poruszanego tematu.

    > ja czyli jakub
    > --
    > Z zaparkowanego Forda Fulkersona wysiedli generał Grant i porucznik
    > Revoke.

    Jakub-chlopiec obejrzal sobie film sensacyjny i swoje wypociny
    prezentuje na necie hahaha