PracaGrupypl.praca.oferowana › Programista .NET - Łódź/zdalnie

  • 1. Data: 2011-10-06 14:01:38
    Temat: Programista .NET - Łódź/zdalnie
    Od: praca ontraco <p...@g...com>

    Programista .Net

    Miejsce pracy: Łódź/zdalnie

    Obowiązki:
    * Projektowanie oraz implementacja oprogramowania w technologiach .Net
    (C#, ASP.Net) i PL/SQL
    * Praca przy integracji systemów oraz ich rozwoju
    * Tworzenie dokumentacji technicznej
    * Rozwijanie swoich umiejętności programistycznych

    Wymagania:
    * Udowodnione doświadczenie praktyczne w pracy w danej technologii
    * Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym
    atutem
    * Znajomość .NET/ ASP .NET, C#, HTML
    * Mile widziana znajomość technologii AJAX, XML, PL/SQL dla Oracle DB
    * Umiejętność analitycznego myślenia
    * Znajomość języka angielskiego umożliwiająca dobrą komunikację w
    mowie i piśmie z zagranicznymi współpracownikami (programistami)
    * Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki Informatyka,
    Telekomunikacja, Elektronika
    * Komunikatywność, otwartość, zaangażowanie, odpowiedzialność,
    skrupulatność
    * Gotowość do podróży zagranicznych

    Oferujemy:
    * Elastyczne formy zatrudnienia
    * Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
    * Możliwość współtworzenia innowacyjnych projektów w międzynarodowym
    otoczeniu
    * Możliwość rozwoju zawodowego
    * Doskonałą atmosferę pracy

    Zainteresowane osoby zachęcamy do przesłania CV na adres:
    p...@o...pl
    wraz z niżej zamieszczoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ontraco
    sp. z o.o. ul. Rożek 27, 04-926 Warszawa, zawartych w złożonych przeze
    mnie dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów
    związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie
    i oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach
    przysługujących mi na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
    ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr.
    101., poz. 926. ze zmianami)".