PracaGrupypl.praca.szukana › Programista Bazodanowy - Delphi

  • 1. Data: 2009-05-13 16:03:38
    Temat: Programista Bazodanowy - Delphi
    Od: J-23 <b...@p...fm>

    Programista Delphi
    Szukam pracy posiadam doświadczenie z zakresu projektowania jaki
    programowania baz danych dotychczas wykorzystywane przez mnie silniki
    bazodanowe to MySQL oraz Firebird z wykorzystaniem Triggerów, Procedur
    Składowych, Funkcji UDF dzięki prawie dziesięcioletniemu doświadczeniu
    w programowaniu. Jestem wstanie napisać aplikację bazodanową według
    podanych wytycznych.

    Charakteryzuje mnie łatwość przyswajania nowej wiedzy... co pozwala mi
    na realizacje nawet elementów z którymi wcześniej nie miałem styczności

    Jestem zainteresowany pracą na umowę o pracę. CV oraz List motywacyjny
    prześlę na życzenie

    Pozdrawiam
    Łukasz Bączek
    b...@p...fm