PracaGrupypl.praca.dyskusje › lodz - placa 2k brutto

  • 1. Data: 2005-02-17 22:01:42
    Temat: lodz - placa 2k brutto
    Od: user <u...@m...one.pl>

    Witam
    Chcialbym sie dowiedziec czy taka placa na lodz jest wystarczajaca.
    chodzi mi oto ze dostalem oferte pracy w tym miesiec . ale musialbym sie
    tam sprowadzic itp... chodzi mi ile za wynejecie jakiegos lokum i te sprawy

    pozdrawiam
    user

  • 2. Data: 2005-02-18 01:30:01
    Temat: Re: lodz - placa 2k brutto
    Od: quirky <q...@W...pl>

> [...]
    > tam sprowadzic itp... chodzi mi ile za wynejecie jakiegos lokum i te sprawy

    widzisz...
    wszystko zalezy od miejsca gdzie bedziesz wynajmowal mieszkanie
    znam ludzi wynajmujacych za 550zl (+ kablowka, internet) ale znam tez
    takich, ktorych koszt wynajecia mieszkania wynosi w sumie ok 1200zl.
    [a oba mieszkania maja meble i sprzet AGD]

    nie praktykowalam tego ale moze warto wynajac mieszkanie w Zgierzu
    (polaczenie z Łodzia tramwajem i autobusem) - mysle, ze byloby taniej.

    jesli interesuje Cie jeszcze cos to zapraszam na priv. :)

    pozdrawiam
    quirky

  • 3. Data: 2005-02-20 11:18:40
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "user" <u...@m...one.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi mi oto ze dostalem oferte pracy w tym miesiec . ale musialbym sie
    > tam sprowadzic itp... chodzi mi ile za wynejecie jakiegos lokum i te

    brutto?

    To odejmij od tedgo skladki zus i wszelkie inne rzeczy... to wychodzi bardzo
    malo na reke...

    Pozdrawiam,

    Robert